از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91433

79 بازدید

به گزارش خبرنگار علمی خطرنگار، از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «علاءالدین رفیع زاده» روز دوشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه، با اشاره به وجود سه چالش در سه سطح ارزیابی عملکرد وزارتخانه‌ها در کشور، گفت: ارزیابی برنامه ریزی و بسته‌های اجرایی در سطح […]

به گزارش خبرنگار علمی خطرنگار، از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «علاءالدین رفیع زاده» روز دوشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه، با اشاره به وجود سه چالش در سه سطح ارزیابی عملکرد وزارتخانه‌ها در کشور، گفت: ارزیابی برنامه ریزی و بسته‌های اجرایی در سطح فعالیت‌های عمومی و و فعالیت‌های تخصصی یکی از چالش‌های پیش روی ارزیابی عملکرد‌ها است.
وی افزود: با تصویب و ابلاغ شورای عالی اداری و هیات دولت و با توجه به برنامه جامع اصلاح نظام اداری، مقرر شده تا پایان سال ۹۹ برنامه‌های اداری عملیاتی مدون طراحی شود.
رفیع زاده به برنامه کاهش ۱۲ درصدی نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: این برنامه بر اساس تفاهم و پیشنهادات خود دستگاه‌های اجرایی نهایی می شود.
وی توصیه کرد که در حوزه تخصصی، برنامه‌های جامعی تدوین شود تا بتوان این برنامه‌ها را به شاخص‌های قابل ارزیابی برای سال ۹۸ تبدیل کرد.
معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور شاخص‌های قابل ارزیابی را در سه سطح کلان وزارتخانه‌ها، سطح سازمانی و سطح نیروی انسانی تقسیم بندی کرد.
وی دومین چالش این حوزه را تدوین شاخص‌های ارزیابی با خروجی مشخص نهایی دانست و افزود: شاخص‌های ارزیابی باید به گونه‌ای طراحی شود که خروجی نهایی آن برای مردم قابل درک و لمس باشد و میزان رضایتمندی مردم را در این حوزه نشان دهد.
رفیع زاده نحوه ارزیابی شاخص‌ها را سومین چالش ارزیابی عملکردها عنوان کرد و گفت: بهتر است برای ارزیابی عملکرد از گروه هایی بیرون از مجموعه استفاده شود تا نتیجه این ارزیابی‌ها مورد پذیرش اکثریت افراد قرار گیرد و به نگاه عمومی، نزدیک باشد.
علمی**۹۲۰۷** ۱۰۵۵

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


جشنواره شهید رجایی


وزارت ارتباطات


سازمان استخدامی

نظرات بسته شده است.