از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91377

68 بازدید

سید احسن علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: سفر رییس جمهوری کشورمان به عراق و حذف ویزا بین این ۲ کشور تصمیم عاقلانه ای بود و موجب تسهیل، اعتبار و اعتماد بیشتر بین دو دولت و ملت می شود.وی افزود: سفر دکتر روحانی به عراق و گفت و گوهایی […]

سید احسن علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: سفر رییس جمهوری کشورمان به عراق و حذف ویزا بین این ۲ کشور تصمیم عاقلانه ای بود و موجب تسهیل، اعتبار و اعتماد بیشتر بین دو دولت و ملت می شود.
وی افزود: سفر دکتر روحانی به عراق و گفت و گوهایی که بین مسئولان ۲ کشور انجام شد می تواند در زمینه ارتباطات بین سرمایه گذاران ایران به عراق و بالعکس و حتی خدمات فنی مهندسی اثر گذار بوده و روابط سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بین ۲ کشور را تعمیق ببخشد.
نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشتراکات فرهنگی و مذهبی ایران و عراق یادآور شد: قطعا وقتی مرزی میان این ۲ کشور وجود نداشته باشد پیوندهای فرهنگی مردمان آن مستحکم تر می شود و این مساله در زمینه های مختلف برای هر دوکشور مفید است.
وی اظهار داشت: در شرایط فعلی که مساله تحریم و مبارزه با کشورهای استبدادی و زورگو وجود دارد روابط با کشورهای همسایه از جمله عراق می تواند از نظر اقتصادی بسیار برای ما اثر بخش باشد.
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران روزهای ۲۰ تا ۲۲ اسفند ماه برای دیداری رسمی سه روزه به عراق سفر کرد.
۷۳۴۸ / ۳۰۳۴

انتهای پیام /*


سیاسی


سفر رئیس جمهوری عراق


دستاوردها


کردستان

نظرات بسته شده است.