از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91343

52 بازدید

به گزارش خطرنگار، سعید رازانی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در محل استانداری افزود: تخلیه و انباشت نخاله‌ در ورودی شهرها باید خاتمه یابد.وی با انتقاد از تخلیه نخاله در محل پلیس راه کمالوند خرم آباد اظهار داشت: در ورودی جنوب شهر قبل از پل ماسور وضعیت سرعت گیرها و رنگ آمیزی […]

به گزارش خطرنگار، سعید رازانی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی در محل استانداری افزود: تخلیه و انباشت نخاله‌ در ورودی شهرها باید خاتمه یابد.
وی با انتقاد از تخلیه نخاله در محل پلیس راه کمالوند خرم آباد اظهار داشت: در ورودی جنوب شهر قبل از پل ماسور وضعیت سرعت گیرها و رنگ آمیزی آنها و تابلوهای راهنمایی مطلوب نیست.
سرپرست فرمانداری کوهدشت نیز گفت: اقلام تنظیم بازار کوهدشت در خرم آباد توزیع شده در حالیکه روستاهای این شهرستان به این سهمیه نیاز دارند.
محمد آزادبخت افزود: سهمیه های برنج تنظیم بازار از طریق سازمان تعاون روستایی به شهرستان ها داده شد اما ۴۸ تن برنج سهم کوهدشت، به مرکز استان منتقل شد.
وی اضافه کرد: منطقه تفریحی شیرز با حجم بسیاری از گردشگران مواجه است اما خدمات زیرساختی از جمله پارکینگ و آنتن دهی تلفن همراه در آن ایجاد نشده است.
محمدرضا صفی خانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز گفت: توزیع ۴۴۰ تن برنج میان روستاییان استان مصوب شده و چنانچه هر یک از شهرستان ها در این خصوص مشکلی دارند با اداره صمت استان در میان بگذارند.
معاون عملیات فرمانده انتظامی لرستان نیز گفت: بیش از پنج هزار نفر امنیت استان در ایام نوروز را تامین می کنند و ۸۰۰ ایستگاه خودرویی و موتوری در این روزها ایجاد می شود.
سرهنگ حسین نجفی با اشاره به همکاری بیش از یکهزار پلیس افتخاری در استان افزود: ۲۷ کانکس نوروزی نیز جانمایی شده است.
وی تصریح کرد: درخواست ۸۰ خودرو نیز برای پوشش مسیرهای فرعی ارائه شده تا حضور پلیس و ایجاد امنیت در راههای فرعی به ۱۰۰ درصد افزایش یابد.
به گفته سرهنگ نجفی کاهش تلفات جادی اولویت اول پلیس استان در نوروز ۹۸ است و پیشگیری از وقوع جرایم سرقت، نزاع و تامین امنیت تفرجگاهها نیز از دیگر اولویت های این نهاد است.
۷۲۶۹/۶۰۶۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


خدمات سفر نوروزی


تخلیه نخاله

نظرات بسته شده است.