از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91299

152 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،‌ نمایندگان در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه خانه ملت به بررسی مواد باقیمانده از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس ارجاعی از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها پرداختند.نمایندگان با ۱۳۱ رای موافق ،‌۳۶ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر با ارجاع دوباره این […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،‌ نمایندگان در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه خانه ملت به بررسی مواد باقیمانده از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس ارجاعی از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها پرداختند.
نمایندگان با ۱۳۱ رای موافق ،‌۳۶ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع ۱۹۷ نماینده حاضر با ارجاع دوباره این مواد به کمیسیون مربوطه موافقت کردند.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی علت ارجاع دوباره این طرح به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها را این موضوع دانست که بعضی از ابهامات هنوز باقی است و نیازمند این بوده که جلسه بیشتری برای رفع این ابهامات برگزار شود.
وی ادامه داد: علت این که نمایندگان با مواد اصلاح شده در کمیسیون مخالفت می کنند، این است که ابهامات باقی است و آنها نمی دانند نتیجه انتخابات تناسبی است یا خیر بنابراین با دقت این طرح را بررسی کنید.
سیام**۱۰۵۸** ۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


اصلاح قانون انتخابات


کمیسیون شوراها

نظرات بسته شده است.