از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91160

82 بازدید

به گزارش ایرنا؛ مهدی شادنوش روز یکشنبه در مراسم افتتاح بخش دیالیز بیمارستان دکتر معاون صحنه، افزود: امروز با وجود تحریم‌ها و دشمنان خارجی توانسته ایم در سراسر کشور بخش‌های دیالیز را راه‌اندازی و آماده خدمت کنیم.وی تصریح کرد: متاسفانه در ماه‌های اخیر به ‌واسطه تحریم‌های موجود نتوانسته‌ایم دستگاه دیالیز وارد کنیم اما افتخار داریم […]

به گزارش ایرنا؛ مهدی شادنوش روز یکشنبه در مراسم افتتاح بخش دیالیز بیمارستان دکتر معاون صحنه، افزود: امروز با وجود تحریم‌ها و دشمنان خارجی توانسته ایم در سراسر کشور بخش‌های دیالیز را راه‌اندازی و آماده خدمت کنیم.
وی تصریح کرد: متاسفانه در ماه‌های اخیر به ‌واسطه تحریم‌های موجود نتوانسته‌ایم دستگاه دیالیز وارد کنیم اما افتخار داریم با همت متخصصان داخلی و دانش جوانان این سرزمین اکنون دستگاه دیالیز با رعایت آخرین استانداردهای روز دنیا تولید کنیم.
شادنوش، همچنین افزود: یکی از نکات مهم در روند پیشرفت ارائه خدمات توجه به تجربیات موفق و بومی سازی و بروز رسانی آن می‌باشد.
وی یادآور شد که باید بپذیریم در شرایط دشوار جنگ نرم و جنگ اقتصادی هستیم و بایستی برای جلوگیری از ایجاد کمبود‌های احتمالی برنامه ریزی صحیح داشته و اقدام های به ‌موقع را انجام دهیم.
رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سخنانش گفت که باید در تخصیص تجهیزات تخصصی به نیاز واقعی و شرایط آن مرکز و شهر توجه کنیم.
وی همچنین افزود: از همه سازمان‌های استان انتظار داریم به منظور حفظ و ارتقاء ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بخش سلامت در حوزه‌های مرتبط همکاری‌های لازم را داشته باشند.
بخش دیالیز بیمارستان دکتر معاون صحنه با زیربنای حدود ۲۲۰ متر مربع در هفت تخت و دستگاه دیالیز راه اندازی شده و امکانان خدمات رسانی به ۲۰ نفر بیمار دیالیزی را دارد.
برای راه اندازی این بخش حدود یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه در مجموع ۱۷ بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه و مابقی در شهرستان ها واقع شده است.
شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


اجتماعی


دستگاه دیالیز


وزارت بهداشت


متخصصان داخلی

نظرات بسته شده است.