از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91067

94 بازدید

احسان مهدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این اثر با موضوع پیامدهای خشک شدن دریاچه ارومیه به نویسندگی و کارگردانی پدرام حبیب پیران در مرکز آذربایجان غربی تولید شده و مدیریت تصویربرداری آن برعهده محمد مستوفی بوده است.وی اضافه کرد: پیام رحمانی، هانیه فائزپور، هاله سرباز، سامیه حیدرپور، بهارک پژمانفر، […]

احسان مهدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این اثر با موضوع پیامدهای خشک شدن دریاچه ارومیه به نویسندگی و کارگردانی پدرام حبیب پیران در مرکز آذربایجان غربی تولید شده و مدیریت تصویربرداری آن برعهده محمد مستوفی بوده است.
وی اضافه کرد: پیام رحمانی، هانیه فائزپور، هاله سرباز، سامیه حیدرپور، بهارک پژمانفر، داوود نوری، سمیرا فتوحی، صبا اکبری، الهه بایرامیان، هانیه عبدالله پور، الهه بابایی، پارسا شکوری و پدرام پیران بازیگران آن هستند.
وی ادامه داد: این فیلمساز جوان پیش از این در نخستین اثر خود با عنوان ‘لایو/Live’ ، زندگی یک مرد جوان با تصاویر ذهنی خود و رهایی وی از بند ذهنیت اش را به تصویر کشیده بود.
به گزارش خطرنگار، اختتامیه شانزدهمین جشن ‘تصویر سال’ عصر جمعه ۲۴ اسفند سال جاری در خانه هنرمندان در تهران برگزار شد.
پدرام حبیب پیران متولد ۱۳۷۳ در ارومیه بوده و کارشناس الکترونیک است؛ وی عکاس پشت صحنه فیلم های تلویزیونی بوده و پیش از این در سریال های باجناقلار ۱ به زبان ترکی و باجناقلار ۲ به زبان فارسی به ایفای نقش پرداخته است.
حضور و درخشش فیلم های کوتاه آذربایجان غربی در بیش از ۱۵ جشنواره ملی و بین المللی طی سال جاری، توانمندی های بالای سینماگران این استان را با وجود تنگنای مالی یادآوری می کند و لزوم حمایت از هنرمندان برای بالندگی روزافزون هنر هفتم را در سرزمین اقوام و ادیان به تصویر می کشد.
انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در شهرستان های ارومیه و مهاباد دارای دفتر است؛ آموزش و تولید فیلم های کوتاه هنرجویی و حرفه ای، عکاسی و نمایش فیلم های تاثیرگذار در طول سال در قالب برنامه ‘پاتوق فیلم’ یا ‘سینمای آینده’ از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی است.
یکی از مهم ترین کارکردهای فیلم کوتاه بیان مهم ترین آسیب های اجتماعی در کوتاه ترین زمان ممکن است.
۷۱۲۹/۲۰۹۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره فیلم تصویر


پدرام حبیب پیران


ارومیه

نظرات بسته شده است.