از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90936

122 بازدید

ارسلان حسن پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: در این مدت ۴۷۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال، ازدواج و وام های ضروری در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.وی تصریح کرد:از این میزان تسهیلات ۶۷۷ فقره در قالب تسهیلات اشتغال روستایی به مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال به متقاضیان اجرای طرح های […]

ارسلان حسن پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: در این مدت ۴۷۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال، ازدواج و وام های ضروری در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
وی تصریح کرد:از این میزان تسهیلات ۶۷۷ فقره در قالب تسهیلات اشتغال روستایی به مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال به متقاضیان اجرای طرح های اقتصادی پرداخت شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:سقف تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید این استان ۲۰ میلیارد ریال است.
حسن پور گفت: تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد را در بخش های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت و معدن، کشاورزی و فناوری اطلاعات، ورزش و خدمات عنوان کرد.
وی بیان کرد: حمایت از کسب و کارهای کوچک با توجه به زودبازده بودن از برنامه های دولت برای رونق تولید و کارآفرینی است.
حسن پور بیان کرد:صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۷ براساس سهمیه جزو چهار استان برتر کشور در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی عشایر در بین صندوق های کارآفرینی ۳۱ استان کشور را دارد.
براساس آمار از ابتدای سال ۱۳۹۲ تا بیستم دی ماه امسال ۱۳ هزار و ۷۷۳ فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید در این استان به متقاضیان پرداخت شده است.
در این مدت یک هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال، ازدواج و وام های ضروری در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
براساس آمار میزان پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در دولت تدبیر و امید نسبت به مدت مشابه دولت قبل ۳٫۲ برابر شده است.
نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۵، ۱۷٫۷ درصد بوده که در سال ۱۳۹۶، با ۴٫۴ درصد کاهش به ۱۳٫۳ درصد رسید.
کهگیلویه و بویراحمد ۷۲۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود ۴۶ درصد آنان در روستاها زندگی می‌کنند.
۸۱۴۳/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


تسهیلات


صندوق امید


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.