از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90875

85 بازدید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خطرنگار، جلسه حمایت از کالای ایرانی امروز (شنبه) با حضور حجت الاسلام سیدسعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.عاملی در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خطرنگار، در مورد علت […]

به گزارش خبرنگار دانشگاه خطرنگار، جلسه حمایت از کالای ایرانی امروز (شنبه) با حضور حجت الاسلام سیدسعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
عاملی در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خطرنگار، در مورد علت عدم برگزاری پنج جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: بیشتر به این حساب بگذارید که دو ماهه پایانی سال ۹۷ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشغله کاری رئیس جمهور زیاد بود.
وی افزود: رئیس جمهوری سه شنبه هایی که اختصاص به جلسه های شورای عالی انقلاب فرهنگی داشت را در سفرهای استانی و بین المللی به سر می برد.
وی گفت: برای این سفرها از ماه ها قبل زمینه سازی شده بود؛ بنابراین امیدواریم در فروردین ماه ۹۸ شاهد برگزاری جلسات منظم شورای عالی انقلاب فرهنگی باشیم.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد لزوم برگزاری جلسات این شورا با حضور رئیس جمهور، افزود: آیین نامه داخلی شورای عالی انقلاب فرهنگی خیلی گویا است. بر اساس مقررات این شورا، برگزاری جلسه های شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور رئیس جمهور یا نائب رئیسان اول و دوم او که روسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه هستند، باید برگزار شود.
عاملی خاطرنشان کرد: ایده رئیس جمهوری این است که چون برگزاری این جلسه ها تدبیر رهبر معظم انقلاب است، شخصا در نشست های شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشته باشد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: به هر حال جلسه های شورای عالی انقلاب فرهنگی طبق تکلیف قانون باید هر دو هفته یک بار برگزار شود که البته امیدواریم تصریح مقام معظم رهبری کمک به برگزاری منظم این جلسه ها داشته باشد چرا که ایشان بر برگزاری هر دو هفته یک بار شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کردند.
۹۴۹۲ ** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


شورای عالی انقلاب فرهنگی


رئیس جمهوری


عاملی

نظرات بسته شده است.