از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90848

85 بازدید

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه خطرنگار، سید محمد جواد شوشتری با اشاره به اجرای طرح دانشجومعلم قرآن در جهاد دانشگاهی اظهار کرد: طی ۳ سال اخیر، ۳۵ دوره از این طرح برگزار شده است که نشان‌‌ دهنده پربرکت بودن این طرح است که بر اساس آن تاکنون تعداد دانشجویان پذیرفته شده این طرح یکهزار […]

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه خطرنگار، سید محمد جواد شوشتری با اشاره به اجرای طرح دانشجومعلم قرآن در جهاد دانشگاهی اظهار کرد: طی ۳ سال اخیر، ۳۵ دوره از این طرح برگزار شده است که نشان‌‌ دهنده پربرکت بودن این طرح است که بر اساس آن تاکنون تعداد دانشجویان پذیرفته شده این طرح یکهزار و ۲۰۰ نفر بوده است.
وی افزود: جهاد دانشگاهی نخستین نهاد دانشگاهی است که از سال ۱۳۶۰ فعالیت‌ های قرآنی خود را آغاز کرد. مرکز فعالیت ‌های قرآنی دانشجویان همان زمان تأسیس شد که حال تبدیل به سازمان قرآنی دانشجویان کشور شده است که هم اکنون با ۸ مرکز به فعالیت خویش ادامه می ‌دهد.
شوشتری با اعلام اینکه سازمان قرآنی دانشجویان قرآنی کشور ۲۶ دوره جشنواره و مسابقات قرآنی برگزار کرده ، گفت: ۶ دوره مسابقات قرآن دانشجویان در سطح بین ‌المللی برگزار شده است.
شوشتری با اشاره به طرح دانشجو معلم قرآن کریم در جهاد دانشگاهی تصریح کرد: طی ۳ سال اخیر، یعنی سال‌های ۹۵ تا ۹۷، ۳۵ دوره از این طرح برگزار شد که تنها امسال ۱۰ دوره آن برگزار شده که این نشان می ‌دهد، این حرکت از این جهت پربرکت بوده است.
وی ادامه داد: تلاش است این طرح در سال‌ های آینده در شهرهای کوچک‌ تر برگزار شود تا به بخش‌ هایی که کمتر مورد توجه، توجه ویژه‌ ای شود. این تمرکززدایی در برنامه ‌های جهاد دانشگاهی یک اصل محسوب می شود. در سال‌های آینده سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور چند برنامه جدید دارد که موافقت آن هم اخذ شده که امیدواریم با ارائه این برنامه ها حضور پررنگ‌تری در فضای مجازی داشته باشیم تا کمک بیشتری به عاشقان قرآن شود.

**۹۲۸۳**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


جهاد دانشگاهی


دانشجو معلم


سازمان قرآنی

نظرات بسته شده است.