از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90838

52 بازدید

این کارگردان با سابقه اهل استهبان فارس که موضوع نمایش خیابانی او در باره اعتیاد است شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: زبان تئاتر دارای بیشترین میزان باورپذیری در ذهن مخاطبان است. وی ادامه داد: به شخصه اعتقاد دارم زبان تئاتر منحصر به یک مرز جغرافیایی خاص نیست و این دلیلی است که […]

این کارگردان با سابقه اهل استهبان فارس که موضوع نمایش خیابانی او در باره اعتیاد است شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: زبان تئاتر دارای بیشترین میزان باورپذیری در ذهن مخاطبان است.
وی ادامه داد: به شخصه اعتقاد دارم زبان تئاتر منحصر به یک مرز جغرافیایی خاص نیست و این دلیلی است که باعث جاودانگی این هنر شده است، پس لازم است یک هنرمند عرصه نمایش با مطالعه و وسواس تئاتر را دنبال کند.
جواد عاجلی کارگردان نمایش پدرها پسرهایشان را دوست دارند در دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی شب چراغ در فیروزآباد حائز چند رتبه برتر شد و عنوان نمایش منتخب این جشنواره را نیز بدست آورد.
او اعلام کرد: این اتفاق خجسته را به فال نیک می گیرم و اطمینان دارم با وجود استعدادهای فراوان در حوزه نمایش، افق های پرفروغ تر و روشن تری در انتظار هنرمندان نمایش در این شهرستان است.این موفقیت فوق العاده اهمیت دارد و می تواند به عنوان یک نقطه عطف، تئاتر خیابانی شهرستان را به پیش ببرد.
عاجلی گفت: نمایش پدرها پسرهایشان را دوست دارند که با رویکردی آسیب شناسانه به معضل اعتیاد می پردازد را میثم سرآبادانی نوشته است.
این کارگردان پیشکسوت ادامه داد: هنرمندان تئاتر در شهرستان ها نیاز به حمایت بیشتری دارند و از مسئولان و متولیان فرهنگی در مرکز استان انتظار داریم، حمایت خود را از این هنرمندان دریغ نورزند.
دومین جشنواره استانی تئاتر شب چراغ با حضور ۹ اثر منتخب از بیستم تا بیست و دوم اسفند ۹۷ در فیروزآباد فارس برگزار شد و نمایش پدرها پسرهایشان را دوست دارند موفق شد در این جشنواره رتبه نخست کارگردانی،رتبه نخست بازیگری مرد توسط رضا کریمی و رتبه سوم بازیگری مرد توسط علی مستفیضی را بدست آورد.
ضمن اینکه ابوالفضل عرب زاده نوازندگی این اثر را بر عهده داشته است و حسن صلاحیان نیز دیگر بازیگر این کار است.
استهبان در ۱۶۰ کیلومتری شیرق شیراز است.
۷۳۷۵ / ۱۸۷۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


نمایش خیابانی


اعتیاد


تئاتر درمانی

نظرات بسته شده است.