از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90815

30 بازدید

مجید مومنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با بیان اینکه ۲۰ درصد اشتغال ایجاد شده در استان متعلق به کمیته امداد است، اظهار داشت: امسال ۲ هزار و ۸۰۰ اشتغال برای مددجویان کمیته امداد قزوین ایجاد شده است.مومنی با یادآوری کسب رتبه چهارم اشتغال و حوزه اقتصادی توسط کمیته امداد قزوین […]

مجید مومنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، با بیان اینکه ۲۰ درصد اشتغال ایجاد شده در استان متعلق به کمیته امداد است، اظهار داشت: امسال ۲ هزار و ۸۰۰ اشتغال برای مددجویان کمیته امداد قزوین ایجاد شده است.
مومنی با یادآوری کسب رتبه چهارم اشتغال و حوزه اقتصادی توسط کمیته امداد قزوین گفت: تسهیلاتی که در طرح های اقتصادی به مددجویان اعطا می شود، همراه با نظارت های چهار ساله است.
مدیر کل کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: طرح های اقتصادی با نظارت کارشناسان این اداره به توانمند شدن مددجویان منجر شده و آن ها را از پوشش کمیته امداد خارج می کند.
مومنی به خروج هزار و ۸۰۰ مددجوی کمیته امداد از چرخه حمایت در سال گدشته اشاره کرد و گفت: از بین ۲۹ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد ۹ هزار خانوار مستعد اشتغال و فعالیت اقتصادی هستند و تاکنون برای هفت هزار و ۳۰۰ نفر فرصت اشتغالزایی ایجاد شده است.
۱۷ مرکز امدادی در استان قزوین تحت نظارت اداره کل کمیته امداد قزوین فعالیت می کنند.
۹۹۲۵/۶۰۱۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


اشتغال


طرح اقتصادی


کمیته امداد

نظرات بسته شده است.