از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90705

43 بازدید

به گزارش عصر جمعه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، نمایندگان ایران پس از پنج دوره برگزاری برای نخستین بار در دوسالانه مناظره قطر شرکت می‌کنند.این مجموعه مناظرات زیر نظر موسسه مناظرات قطر از سال ۲۰۱۱، هر دو سال یک بار به زبان عربی و انگلیسی برگزار می‌شود و این نخستین بار است که دانشجویان ایرانی از دانشگاه […]

به گزارش عصر جمعه خبرنگار فرهنگی خطرنگار، نمایندگان ایران پس از پنج دوره برگزاری برای نخستین بار در دوسالانه مناظره قطر شرکت می‌کنند.
این مجموعه مناظرات زیر نظر موسسه مناظرات قطر از سال ۲۰۱۱، هر دو سال یک بار به زبان عربی و انگلیسی برگزار می‌شود و این نخستین بار است که دانشجویان ایرانی از دانشگاه علامه طباطبایی برای حضور در این مناظرات معرفی شده‌اند.
تیم مناظره ایران، با حضور شاهین نعناکار کاشانی، حسین سرلک، وحید فلکی مقدم و رضا خدابخشی، دانشجویان کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی دانشگاه علامه طباطبایی، برای شرکت در این دوره به قطر رفته‌اند و از روز شنبه (۲۵ اسفند) رقابت خود را آغاز خواهند کرد.
امسال در این رقابت‌ها، ۶۰۰ شرکت‌کننده، از ۱۰۰ دانشگاه و از ۶۰ کشور دنیا، حضور دارند و در نهایت روز چهارشنبه، برنده نهایی مناظره جوایزی را از امیر قطر دریافت خواهد کرد.
در دوسالانه مناظره قطر که زیر نظر امیر قطر برگزار می‌شود، در سال ۲۰۱۱ دانشگاه اسلامی مالزی، ۲۰۱۳ دانشگاه خارطوم سودان و در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷، دانشگاه قطر رتبه نخست را به دست آورده اند.
فراهنگ **۹۲۱۱ ** ۱۳۵۵ **

انتهای پیام /*


فرهنگی


فرهنگ و ادب


گفتگوی فرهنگی


مناظره دوسالانه

نظرات بسته شده است.