از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90680

74 بازدید

سردار جهانبخش کرمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را امری لازم و ضروری دانست و افزود: حضور در مناطق عملیاتی، حال و هوای خاص و روحانی به زائران می دهد و گاهی صحنه های به یادماندنی خلق می شود که قابل تفسیر نیست.وی اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع […]

سردار جهانبخش کرمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را امری لازم و ضروری دانست و افزود: حضور در مناطق عملیاتی، حال و هوای خاص و روحانی به زائران می دهد و گاهی صحنه های به یادماندنی خلق می شود که قابل تفسیر نیست.
وی اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل از خون خود گذشتند و اوج خلوص نیت و فداکاری خود را به نمایش گذاشتند و حال مردم قدرشناس ایران، قدردان این عزیزان هستند و به یاد آنها در قالب کاروان های راهیان نور، پای به مناطق مناطق عملیاتی می گذارند تا با رشادت و دلاورمردی های آنان به شکل بهتری آشنا شوند.
سردار کرمی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس باید برای همیشه زنده بماند، افزود: دوران دفاع مقدس نشان می دهد که رزمندگان اسلام به رهبری حضرت امام (ره) و پشتیبانی ملت ایران، هشت سال در مقابل دنیای استکبار ایستادند و ابهت آنان را شکستند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید براینکه عملیات کربلای پنج، تکلیف جنگ را مشخص کرد و در این عملیات رزمندگان اسلام تا آخرین نفر و تا آخرین نفس جنگیدند و حماسه های بی بدیل خلق کردند، گفت: حال وقتی زائران قدم به این مناطق عملیاتی می گذارند حال و هوای شب های عملیات را پیدا می کنند و به عبارتی عالم دیگری را درمقابل خود می بینند.
سردار کرمی افزود: براساس آمار ارایه شده از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالانه بیش از ۶ میلیون نفر در کشور در قالب کاروان به مناطق عملیاتی اعزام می شوند که در این میان حضور خودجوش مردم بیشتر از این کاروان ها است.
وی با بیان اینکه امسال در مجموع بیش از ۱۰ هزار نفر از این استان از مناطق عملیاتی بازدید کردند، ادامه داد: از این تعداد قریب پنج هزار دانش آموز دختر و پسر، یک هزار نفر دانشجو و چهار هزار نفر از اقشار مختلف در قالب کاروان های راهیان نور زنجان در مناطق عملیاتی حضور یافتند و امروز نیز اعزام آخرذین گروه را خواهیم داشت که ۱۲ فروردین ماه ۹۸ به استان بازخواهند گشت.
سردار کرمی افزود: زائرین زنجانی در این اعزام ها از مناطق عملیاتی مختلفی چون اروندکنار، طلائیه،، شلمچه، پاسگاه زید، هورالعظیم، هویزه و فتح المبین، بازدید می کنند.
۶۰۸۴/۶۰۸۵

انتهای پیام /*


فرهنگی


سپاه


نشست خبری


راهیان نور

نظرات بسته شده است.