از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90402

60 بازدید

حجت الاسلام رحیم جعفری روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری همایش منطقه ای بررسی و تحلیل اندیشه و آثار میرزا احمد داواشی در روانسر در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: یکی از شاخص های احیای این هویت ها، چهره های فرهنگی، هنری و ادبی هستند که باید شناسایی و از آنها تجلیل شود.وی تصریح […]

حجت الاسلام رحیم جعفری روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری همایش منطقه ای بررسی و تحلیل اندیشه و آثار میرزا احمد داواشی در روانسر در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: یکی از شاخص های احیای این هویت ها، چهره های فرهنگی، هنری و ادبی هستند که باید شناسایی و از آنها تجلیل شود.
وی تصریح کرد: شخصیت ها و مفاخر همیشه در طول تاریخ بر معادلات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه تاثیر گذار بوده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: هر چه بتوانیم مفاخر و بزرگان تاریخی خود را تجلیل کنیم در حقیقت به تعالی فرهنگ و هنر و مسائل سیاسی و اجتماعی کمک کرده ایم.
حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: مناطق مختلف استان کرمانشاه و به ویژه منطقه اورامانات یکی از مناطق بسیار غنی است و مفاخر و شخصیت های بزرگی را در دامان خود پرورش داده اند که از دو سال گذشته برنامه های خوبی برای معرفی و تجلیل آنها انجام داده ایم.
وی اضافه کرد: هر چه بتوانیم این برنامه ها را در مناطق مختلف استان تقویت کنیم هم به حوزه فرهنگ و هنر کمک کرده ایم و هم برای عملی شدن توطئه های فرهنگی دشمنان مانع بزرگی ایجاد کرده ایم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: دشمن به دنبال از بین بردن هویت تاریخی و فرهنگی کهن کشور است و هر چه به مسائل فرهنگی و هنری توجه کنیم در واقع با نقشه های شوم دشمنان در جنگ فرهنگی مبارزه و مقابله کرده ایم.
استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۶۰۰ روستا و ۳۴ شهر دارد.
این استان بافتی قومی و مذهبی دارد و اقوام کُرد، لک، جاف و ترک و همچنین مذاهب و فرق اهل تسنن، تشیع و اهل حق در این استان سکونت دارند.
۷۴۵۵/۳۰۳۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


اداره فرهنگ و ارشاد کرمانشاه


حجت الاسلام رحیم جعفری

نظرات بسته شده است.