از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90330

73 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیرخانه این شورا باید گردآوری مهمترین اخبار و رویدادهای فرهنگی سال ۱۳۹۷ و چاپ آن به صورت کتاب با هدف بهره مندی […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیرخانه این شورا باید گردآوری مهمترین اخبار و رویدادهای فرهنگی سال ۱۳۹۷ و چاپ آن به صورت کتاب با هدف بهره مندی عموم مردم و مسئولان را انجام دهد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضایعات و خسارت های فضای مجازی افزود: فعالیت های فضای مجازی باید با محتوای علمی، انسانی و فنی باشد.
نکونام تصریح کرد: عملکرد پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در حوزه فضای مجازی مطلوب و باعث ارتقای امنیت این حوزه است.
وی همچنین با اشاره به نوپا بودن چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری یادآور شد: برای تمامی طرح های گردشگری این استان باید پیوست فرهنگی تهیه شود و مورد توجه جدی قرار گیرد.
استاندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فعالیت های مجاز و غیرمجاز در فضای مجازی باید از همدیگر جداسازی شود.
اقبال عباسی رصد فعالیت های فضای مجازی را ضروری اعلام و تاکید کرد: در غیر اینصورت اختیار فضای مجازی از دست خارج و با ضررهای احتمالی همراه می شود.
وی نهادینه شدن اخلاق فضای مجازی را ضروری دانست و اظهار داشت: هیچ کدام از دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری حق اطلاع رسانی، تبلیغ و فعالیت از طریق تلگرام را ندارند.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استفاده از فرصت ها و پرهیز از آسیب های حوزه فضای مجازی باید مورد توجه همگان باشد.
خدیجه ربیعی فرادنبه به ظرفیت بالای چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری اشاره و تصریح کرد: توجه به گردشگری می تواند این استان را به رونق اقتصادی برساند.
وی افزود: حضور گردشگران و تردد آنان در چهارمحال و بختیاری مهم نیست بلکه باید میزان ماندگاری آنان افزایش یابد.
ربیعی فرادنبه تاکید کرد: تقویت بسترهای هتلینگ، بوم گردی و اقامتی در چهارمحال و بختیاری از مهمترین راهکارهای افزایش ماندگاری و اقامت گردشگران در این استان است.
وی یادآور شد: انتخاب علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان نماینده معین چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فرصت مطلوبی برای توسعه گردشگری در این استان است.
ربیعی فرادنبه از اعلام آمادگی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل هوایی چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: با این اقدام زیرساخت های پذیرش گردشگر در این استان تقویت خواهد شد.
به گزارش خطرنگار، در این نشست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گزارشی از روند فعالیت و عملکرد استان در حوزه فضای مجازی ارائه کرد.
۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


اخبار


گردآوری


چهارمحال و بختیاری

نظرات بسته شده است.