از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90325

97 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار دانشگاه خطرنگار، بیستمین فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ها از اواسط بهمن ماه امسال با ثبت نام داوطلبان آغاز شد. در فراخوان بهمن ماه ۹۷ تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کردند. از این تعداد ۷ هزار و ۵۰۴ نفر در یک رشته، سه هزار و ۱۷۸ نفر […]

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار دانشگاه خطرنگار، بیستمین فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ها از اواسط بهمن ماه امسال با ثبت نام داوطلبان آغاز شد.
در فراخوان بهمن ماه ۹۷ تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کردند. از این تعداد ۷ هزار و ۵۰۴ نفر در یک رشته، سه هزار و ۱۷۸ نفر در دو رشته و ۸۱۸ نفر در سه رشته ثبت نام کردند.
بر اساس آماری که مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم در اختیار خطرنگار، قرار داد، ۲۸ رشته شیمی، مهندسی برق، عمران، مکانیک، کامپیوتر، فیزیک، حقوق، زیست شناسی، ریاضی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، مدیریت، آموزش ابتدایی، زبان و ادبیات فارسی، تربیت بدنی، مهندسی شیمی، روانشناسی، مهندسی معماری، حسابداری، مهندسی مواد، علوم تربیتی، معماری، مهندسی کشاورزی، جامعه شناسی، زبان انگلیسی، معارف اسلامی، مهندسی صنایع، علوم سیاسی و مدیریت کشاورزی پر تقاضاترین رشته ها برای جذب هیات علمی اعلام شد.
همانند فراخوان شهریورماه امسال، رشته شیمی متقاضیان بیشتری برای کسب کرسی های هیات علمی در دانشگاه ها دارد.
در این دوره از فراخوان بهمن ماه ۷۶۵ نفر برای این رشته درخواست جذب دادند.
در این میان رشته مدیریت بازرگانی نیز ۱۶۲ متقاضی را به خود اختصاص داد.
براساس این گزارش، رشته های مطالعات موزه و مهندسی خودرو نیز هر کدام با یک داوطلب، کم متقاضی ترین رشته ها در فراخوان جذب بهمن ماه ۹۷ اعلام شد.
سعدان ذکایی مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم پیش از این به خطرنگار، اعلام کرده بود که در فراخوان بهمن ماه ۹۷ تعداد ۹۰۰ نفر به عنوان هیات علمی در دانشگاه ها جذب می شوند.
یادآور می شود حدود ۸۰ هزار عضو هیات علمی در تمام زیرنظام های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعال هستند.
۹۴۹۲ ** ۱۲۰۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


جذب هیات علمی


شیمی


فراخوان وزارت علوم

نظرات بسته شده است.