از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90255

87 بازدید

به گزارش روز چهارشنبه از دانشگاه شهید بهشتی، این تفاهم نامه در خصوص سیاست های توسعه و گسترش مناسبات علمی بین المللی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در خارج از کشور به انجام رسید.تبادل استاد و دانشجو، پژوهشگر، انجام پایان نامه و رساله های کارشناسی ارشد و دکتری مشترک، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک، […]

به گزارش روز چهارشنبه از دانشگاه شهید بهشتی، این تفاهم نامه در خصوص سیاست های توسعه و گسترش مناسبات علمی بین المللی با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در خارج از کشور به انجام رسید.
تبادل استاد و دانشجو، پژوهشگر، انجام پایان نامه و رساله های کارشناسی ارشد و دکتری مشترک، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک، همکاری در برگزاری همایش ها و کنفرانس ها و هماهنگ سازی فعالیت های علمی و تخصصی از جمله مفاد این تفاهم نامه به شمار می رود.
در این زمینه همچنین یک پروژه مشترک با همکاری دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، دانشگاه لیون ۲ و هیات باستان شناسی مشترک ایران و فرانسه در منطقه پاسارگاد در حال انجام است.

**برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان قهرمان ورزشی دانشگاه پیام نور
مراسم تجلیل و قدردانی از قهرمانان و مدال آوران رقابت های بین المللی ورزش دانشجویان با حضور مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان و محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد.
در این مراسم از مدال آوران و قهرمانان ورزشی دانشگاه پیام نور در دو رشته بسکتبال سه در سه تقدیر شد.

**برگزاری نخستین روز مدرسه زمستانی علم سنجی
نخستین روز مدرسه زمستانی علم سنجی در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این جلسه در خصوص مبانی فلسفی علم سنجی، شاخص های علم سنجی و همچنین پیچیدگی های علمی گفت و گو شد.

**۹۴۸۴**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


امضای تفاهم نامه


دانشگاه شهید بهشتی


دانشگاه فرانسه

نظرات بسته شده است.