از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90240

107 بازدید

مسابقات جام جهانی ژیمناستیک باکو از روز پنجشنبه به مدت چهار روز با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار مرد و زن از ۴۲ کشور از جمله چهار ژیمناستیک کار کشورمان در سالن فدراسیون ژیمناستیک جمهوری آذربایجان برگزار می شود. سلیمانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: مسابقات جام جهانی ژیمناستیک باکو دومین […]

مسابقات جام جهانی ژیمناستیک باکو از روز پنجشنبه به مدت چهار روز با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار مرد و زن از ۴۲ کشور از جمله چهار ژیمناستیک کار کشورمان در سالن فدراسیون ژیمناستیک جمهوری آذربایجان برگزار می شود.
سلیمانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: مسابقات جام جهانی ژیمناستیک باکو دومین مرحله مسابقات جام جهانی برای کسب سهمیه المپیک توکیو است و در آن ورزشکاران نامی جهان حضور دارند.
وی با اشاره به این که اولین مرحله این مسابقات در شهر کوتبوس آلمان برگزار شد و سعیدرضا کیخا ورزشکار ایرانی در وسیله خرک حلقه نفر سوم شد، افزود: در این مسابقات در باکو نیز امیدوار هستیم ورزشکاران ما بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.
دبیر فدراسیون ژیمناستیک کشورمان گفت: با توجه به اینکه فدراسیون چهار مرحله مسابقات جام جهانی برای کسب سهمیه المپیک توکیو مدنظر دارد ،گفت: اولین مرحله در المان بود که نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم، دومین مرحله در باکو برگزار می شود ، سومین مرحله مسابقات از ۲۸ اسفند تا ۴ فروردین در دوحه قطر و مرحله چهارم مسابقات جام جهانی در مهرماه سال ۱۳۹۸ در اشتوتگارت آلمان برگزار می شود که از نظر کسب سهمیه المپیک توکیو مسابقات بسیار مهم است.
تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشورمان متشکل از چهار ورزشکار از جمله سعیدرضا کیخا، محمدرضا خسرونژاد، مهدی الفتی و مهدی احمدکهنی در مسابقات باکو با برترین های جهان رقابت خواهند کرد.
محمدرضا خیرخواه به عنوان سرمربی هدایت این تیم را برعهده دارد و حمیدرضا هاشمی هم به عنوان داور این مسابقات را قضاوت می کند.
طبق برنامه مسابقات جام جهانی ژیمناستیک باکو ، دور مقدماتی روزهای پنجشنبه و جمعه و فینال هم روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهند شد.
شبک**خاورم** ۳۳۷**۱۳۹۲

انتهای پیام /*


ورزش


جمهوری آذربایجان


مسابقات جام جهانی ژیمناستیک

نظرات بسته شده است.