از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90212

154 بازدید

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، آیت الله احمد جنتی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت ایام مبارک ماه رجب، اظهار داشت: باید به مردم اعلام کنیم که اگر می‌خواهید نمونه پیدا کنید برای مجلسی که آرام با هم صحبت می‌کنند و هیچ جدلی در آن وجود ندارد و به […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، آیت الله احمد جنتی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت ایام مبارک ماه رجب، اظهار داشت: باید به مردم اعلام کنیم که اگر می‌خواهید نمونه پیدا کنید برای مجلسی که آرام با هم صحبت می‌کنند و هیچ جدلی در آن وجود ندارد و به هم احترام می‌گذارند، مجلس خبرگان است.
وی با بیان اینکه در این مجلس ممکن است اختلاف نظر پیدا شود، افزود: نظر مخالف و موافق در این مجلس گفته شده و سپس رای‌گیری می‌شود.
رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: درگیری در این مجلس به وجود نمی‌آید و این مجلس می تواند به عنوان الگویی برای مجالس دیگر باشد.
آیت‌الله جنتی با اشاره به خصوصیات منحصر به فرد این نهاد، یادآور شد: در این اجلاسیه سخنرانی های خوبی صورت گرفت، هم در سخنرانی قبل از دستور و هم متصل به دستور بحث‌های خوبی انجام شد.
وی با بیان اینکه سخنرانان انتظارات خود را از رئیس قوه قضاییه مطرح کردند: امیدوارم که خداوند به ایشان توفیق بدهد بتوانند عدالت را رعایت کنند تا کسانی که غارتگر اموال، اختلاس گر و مفسد هستند، با آنها برخورد قاطع کنند و سال آینده به گونه ای باشد که خدا و همه مردم انشالله از اقدامات ایشان راضی باشند.
آیت‌الله احمد خاتمی سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان هم در ادامه گفت: به عنوان عضو خبرگان افتخار می کنم به این عضویت به دلیل اینکه دیروز وقتی وزیر امور اقتصاد و دارایی آمدند عزیزان حرف داشتند برای گفتن.
وی افزود: برخی به مثابه یک متخصص وارد شدند و خود آقای دژپسند فرمودند که در این جلسه به حمدالله اعضای محترم بسیار عالمانه بحث کردند و دیشب در جلسه ای که آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه بودند پیشنهادهای بسیار پخته ای در این مجلس عرضه شد.
سیام**۹۳۱۴**۱۷۵۱**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


احمد جنتی


احمد خاتمی


مجلس خبرگان رهبری

نظرات بسته شده است.