از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90187

76 بازدید

به گزارش خطرنگار، «سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی که بعدازظهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: باور داریم ورزش یک خانواده بزرگ است و هر خانواده یک پدر دارد که مسعود سلطانی فر نقش پدر این خانواده است و سایر اعضای خانواده باید […]

به گزارش خطرنگار، «سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک روسای فدراسیون های ورزشی که بعدازظهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: باور داریم ورزش یک خانواده بزرگ است و هر خانواده یک پدر دارد که مسعود سلطانی فر نقش پدر این خانواده است و سایر اعضای خانواده باید در کنار هم، هر کدام سهم، مشارکت و وظیفه ای را به عهده بگیرند.
وی تصریح کرد: باور ما این است که همگی یک هدف مشترک داریم و برای رسیدن به این هدف همه باید انتقاد پذیر بوده و در رفتار، کردار و عمل شفافیت داشته باشیم؛ بر این باوریم که اخلاق، هدف غایی ورزش و کسب مدال های قهرمانی بستری برای رسیدن به این هدف است؛ هدف متعالی ما فرهنگی و اجتماعی کردن ورزش و تصویر نشاط ملی است.
رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد: سال ۹۷ سال درخشانی برای ورزش ایران در رویدادهای مختلف بود و اگر درخششی بود، همه پیروز شدیم و هر جا هم ناکامی بود همه مقصر بودیم.
صالحی امیری در ادامه تصریح کرد: از مسعود سلطانی فر درس گرفتم تا با صبر و تحمل به مسائل نگاه کنم؛ کمیته ملی المپیک را به نهادی برای تقابل و ستیز با وزارت ورزش تبدیل نکردیم که خلاف اخلاق و اصول مدیریتی است و سعی کردیم یک همراه خوب باشیم.
رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در سال ۹۸ با شعار انسجام و وفاق درونی به سمت درخشش بیشتر در رویدادهای بین المللی حرکت می کنیم و المپیک ۲۰۲۰ را با قدرت نشانه گرفته ایم؛ محمود خسروی وفا و مجموعه کمیته ملی پارالمپیک همراه و همنوا با ما حرکت کردند و باید این مجموعه بیش از پیش دیده و به آنها توجه شود؛ سرمایه های ورزش ایران همه در این سالن جمع هستند و بابت این سرمایه های ملی باید شکر نعمت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: درسال ٩٧ با بیشترین میزان وفاق و انسجام میان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، ورزش قهرمانی ایران کارنامه درخشانی داشته است.
صالحی امیری در پایان افزود: نقدپذیری، شفافیت،اخلاق محوری را سرلوحه کارخود قراردادیم؛ هدف متعالی ما توسعه رویکرد فرهنگی و اجتماعی در ورزش قهرمانی است و وزیر محترم ورزش و تیم مدیریتی ایشان نقش بسیار موثری دراین موفقیت ها ایفا کرده اند.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۲۹

انتهای پیام /*


ورزش


رئیس کمیته ملی المپیک


صالحی امیری


وفاق درونی

نظرات بسته شده است.