از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90130

77 بازدید

به گزارش خطرنگار، روزنامه دیلی میل انگلیس روز چهارشنبه نوشت: همزمان با اینکه سیتی در ورزشگاه اتحاد، تیم بحران زده بوندسلیگا را با نتیجه هفت بر صفر خلع سلاح کرد، رونالدو که جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در سه فصل اخیر بالای سر برده است، با هت تریک خود اتلتیکو مادرید را دست خالی […]

به گزارش خطرنگار، روزنامه دیلی میل انگلیس روز چهارشنبه نوشت: همزمان با اینکه سیتی در ورزشگاه اتحاد، تیم بحران زده بوندسلیگا را با نتیجه هفت بر صفر خلع سلاح کرد، رونالدو که جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در سه فصل اخیر بالای سر برده است، با هت تریک خود اتلتیکو مادرید را دست خالی به اسپانیا فرستاد.
این در حالی است که گواردیولا در پاسخ به پرسشی مبنی بر شانس های سیتی برای فتح عنوان قهرمانی این تورنمنت اظهار داشت: به یوونتوس و «کریستیانو رونالدو»یی که در اختیار دارد نگاه کنید؛ یووه ۲ بار به فینال رسید و باخت و آنها رونالدو را به خدمت گرفتند؛ او تمام بار تیم را به دوش می کشد و مقابل اتلتیکو سه گل زد و حالا آنها به یک چهارم رسیده اند.
وی ادامه داد: این بازیکن و این تیم، نمونه حریفان شما در مرحله بعد هستند؛ با این حال ما تلاش خود را خواهیم کرد.
در آستانه بازی شب گذشته سیتی مقابل شالکه، گواردیولا تیم تحت هدایتش را به دلیل بی تجربگی در عرصه رقابت های اروپایی و قاره ای به «نوجوانی نوپا در اروپا» تشبیه کرد.
با این حال مرد کاتالانیایی پس از کسب پیروزی ۱۰ بر ۲ در مجموع ۲ دیدار مقابل نماینده آلمان، تصریح کرد: زمانی که گفتم ما تیم نوپا و نوجوانی هستیم منظورم این نبود که مبارزه نمی کنیم؛ بلکه منظورم این بود که به عنوان یک باشگاه در عرصه رقابت های اروپایی با توجه به اینکه به بهترین نتایج تاریخی ما یک نیمه نهایی و ۲ یک چهارم نهایی است، تیم نوجوانی محسوب می شویم.
وی ادامه داد: و این مقایسه ای است با رئال مادرید با ۱۳ قهرمانی یا بارسلونا، لیورپول و یوونتوس که دقیقا نمی دانم اما هر کدام ۶، هفت یا هشت بار قهرمان شده اند؛ اما از طرف دیگر این موضوع را دوست دارم چون نوجوان ها صبورتر، مشتاق تر و نترس تر هستند.
گواردیولا در خصوص فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) تاکید کرد: داوران باید برای تصمیم گیری با VAR سریع تر عمل کنند اما در مجموع تصمیمات این فناوری عادلانه است؛ ۲ ضربه پنالتی که در آلمان به ضرر ما اعلام شد منصفانه بود؛ در مجموع این همان چیزی است که انتظارش را می کشیدیم.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۲۹

انتهای پیام /*


ورزش


گواردیولا


منچسترسیتی


کریستیانو رونالدو

نظرات بسته شده است.