از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89979

74 بازدید

به گزارش خطرنگار، به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان ، احمد علیرضابیگی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان به همراه ۴ نفر از نماینده مجلس شورای اسلامی عضو این گروه به دعوت شالوا کیکناولیدزه همتای گرجی خود به تفلیس سفر کرد . هیات پارلمانی کشورمان در بدو ورود مورد استقبال شالوا […]

به گزارش خطرنگار، به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان ، احمد علیرضابیگی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان به همراه ۴ نفر از نماینده مجلس شورای اسلامی عضو این گروه به دعوت شالوا کیکناولیدزه همتای گرجی خود به تفلیس سفر کرد .
هیات پارلمانی کشورمان در بدو ورود مورد استقبال شالوا کیکناولیدزه رئیس گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران و سید جواد قوام شهیدی سفیر کشورمان در گرجستان قرار گرفت.
یعقوب شیویاری، سعید باستانی ، علی کاظمی باباحیدری و محمدرضا ملک شاهی راد، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان را در این سفر همراهی می کنند.
هیات پارلمانی کشورمان در طول سفر خود قرار است با مقامات پارلمانی از جمله رئیس پارلمان و مقامات عالی کشور گرجستان دیدار و پیرامون موضوعات مهم دو کشور گفت و گو و تبادل نظر کند.
خاورم ** ۳۳۷**۱۵۸۶

انتهای پیام /*


سیاسی


گرجستان


ایران

نظرات بسته شده است.