از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89848

68 بازدید

به گزارش خطرنگار، تیم های فوتبال استقلال ایران و العین امارات از ساعت ۱۹ امروز (سه شنبه) در قالب رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند.تیم استقلال امروز با ترکیب مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، آیاندا پاتوسی، اسماعیل […]

به گزارش خطرنگار، تیم های فوتبال استقلال ایران و العین امارات از ساعت ۱۹ امروز (سه شنبه) در قالب رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می روند.
تیم استقلال امروز با ترکیب مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، آیاندا پاتوسی، اسماعیل گونکالوس و گادوین منشا در برابر العین صف آرایی خواهد کرد.
این دیدار در حالی برگزار می شود که شاگردان مرد آلمانی نخستین بازی خود را در مرحله گروهی با شکست ۳ بر صفر مقابل الدحیل قطر پشت سر گذاشته و برای زنده نگه داشتن امیدهای خود برای صعود به مرحله حذفی نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار حساس دارند.
در سوی دیگر، نماینده امارات نیز بازی افتتاحیه خود را ناامید کننده آغاز کرد و پس از متحمل شدن شکست یک بر صفر در ورزشگاه خانگی در برابر نماینده عربستان یعنی الهلال مغلوب شده و چشم به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دوخته اند.
لازم به ذکر است تیم العین امروز از حضور ۲ بازیکن اصلی خود یعنی «کایو» و «محمد عبدالرحمن» را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
ورزشی**۳۹۹۱**۹۱۲۹

انتهای پیام /*


ورزش


استقلال


العین


لیگ قهرمانان آسیا

نظرات بسته شده است.