از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89847

67 بازدید

به گزارش خطرنگار، از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید علی حسینی اشکوری روز سه شنبه و در ششمین اجلاسیه این مجلس با تقدیر از ملت ایران به دلیل حضور پرشکوه در ۲۲ بهمن، اظهار داشت: این حضور گسترده مردم، پشتوانه قوت کلام مسئولین در صحنه سیاسی و چانه زنی در عرصه دیپلماسی است […]

به گزارش خطرنگار، از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید علی حسینی اشکوری روز سه شنبه و در ششمین اجلاسیه این مجلس با تقدیر از ملت ایران به دلیل حضور پرشکوه در ۲۲ بهمن، اظهار داشت: این حضور گسترده مردم، پشتوانه قوت کلام مسئولین در صحنه سیاسی و چانه زنی در عرصه دیپلماسی است و باعث دور کردن هر فکر باطل و خطرناکی نسبت به انقلاب اسلامی است.
وی افزود: خداوند را به دلیل پشت سر گذاشتن چهل سال پرفراز و نشیب انقلاب که با دستاوردهای فراوانی همراه بود شکر گذار هستیم و چله دوم انقلاب را با برنامه گام دوم انقلاب و همت کارگزاران کاردان و انقلابی آغاز خواهیم کرد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: یکی از امور بسیار مهم که دشمن درصدد بر هم زدن آن است وحدت ملی است زیرا با رخنه کردن درمیان امت و سو استفاده از اختلاف نظرها و تنوع قومی، زبانی، دینی، مذهبی، سیاسی و در حال حاضر دامن زدن به مشکلات معیشتی و اخلال در امور اقتصادی است.
حسینی اشکوری تاکید کرد: این برهه وظیفه و هوشیاری خاص خود را می طلبد، بویژه آن که کارگزاران نظام با دقت در رفتار و گفتار خود نباید دشمنان خود را امیدوار کنند.
وی اختلاف افکنی را خواسته آمریکا دانست و تصریح کرد: ما باید در جهت مخالفت این خواسته حرکت کرده و در صدد رفع اختلاف و تنش زدایی با کشورها و ایجاد دوستی و مراوده با آنها باشیم.
نماینده مجلس خبرگان رهبری دشمن شناسی و شناخت دسیسه های دشمن را امری ضروری دانست و یادآور شد: جهان امروز به غیر از جمهوری اسلامی ایران و عده ای قلیل، تحت اسارت و زورگویی های آمریکا قرار دارند و قیومیت آن را پذیرفته اند.
وی بر توجه به معیشت مردم، افت ارزش پول ملی و گرانی ارزاق عمومی تاکید کرد و گفت: مسئله معیشت مردم به حکم عقل و شرع امری بسیار مهم و حائز اهمیت است.

** بیشترین تلاش دشمن مدیریت فضای مجازی است
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس مجلس خبرگان نیز در این اجلاسیه با تبریک آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب پنجمین دهه خود را با اقتدار و استحکام آغاز می کند و امروز دشمنان به خوبی دریافته اند که این نظام مستحکم و مردمی با کودتا و جنگ نظامی از بین نمی رود و از این رو بر دو محور اقتصاد و فرهنگ متمرکز شده اند.
وی افزود: در محور فرهنگ هم بیشترین تلاش دشمن، مدیریت فضای مجازی و هدایت شبکه های اجتماعی است؛ شبکه هایی که با همه توان و با بیشترین قدرت کیان و موجودیت ایران و اسلام را نشانه گرفته اند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت فضای مجازی بیان داشت: هیچ کس در کشور با اصل رسانه های مجازی مخالف نیست و احدی منکر خدمات و فواید این رسانه ها نیست.
حجت الاسلام کلانتری به افزایش ۱۴۰ درصدی جرایم فضای مجازی و رایانه ای اشاره کرد و اظهار داشت: با کمال تأسف برخی از مسئولان به جای حل مشکلات این عرصه، سیاسی کاری می کنند و به هدف تأثیر گذاری در انتخابات آتی، خود را مخالف فیلترینگ و رقیب را طرفدار آن معرفی می کنند و به منظور جلب آراء احتمالی، جامعه را به سوی دو قطبی شدن پیش می برند.
وی تاکید کرد: غرب گرایان و غرب باوران ما خوب می دانند کشورهایی مانند سوئد، کانادا و کره جنوبی که خود را نمادهای مردم سالاری و آزادی بیان می دانند، گسترده ترین میزان فیلترینگ اینترنت را اعمال می کنند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آنان به خوبی واقفند که فرانسه مدعی حقوق بشر، شدیدترین نظارت های حکومتی را بر فضای سایبری دارد و می دانند که بزرگترین مرکز کنترل اینترنت جهان یا به اختصار جی سی اچ کیو ( G C H Q) در انگستان قرار دارد.
این خبر در حال تکمیلی است
سیام**۹۳۱۴**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس خبرگان


فضای مجازی


ششمین اجلاسیه

نظرات بسته شده است.