از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89840

122 بازدید

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حمید ملانوری روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: این جلسه با دعوت شورای مرکزی خانه احزاب ایران برگزار می شود و دستور جلسه مجمع عمومی شامل گزارش رئیس خانه احزاب ایران و انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسین خانه احزاب ایران است. دبیر کمیسیون […]

به گزارش خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حمید ملانوری روز سه شنبه با اعلام این خبر گفت: این جلسه با دعوت شورای مرکزی خانه احزاب ایران برگزار می شود و دستور جلسه مجمع عمومی شامل گزارش رئیس خانه احزاب ایران و انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسین خانه احزاب ایران است.
دبیر کمیسیون ماده ۱۰، درخصوص احزاب حاضر در مجمع عمومی خانه احزاب، گفت: براساس مصوبه کمیسیون ماده ۱۰ قانون فعالیت احزاب و گروههای سیاسی صرفاً احزابی که خود را با قانون فعالیت احزاب و گروههای سیاسی مصوب ۲۲/۸/۹۵ مطابقت داده اند، می توانند در این جلسه شرکت نمایند.
وی در ادامه افزود: فهرستی مشتمل بر تعداد ۱۰۵ حزب و گروه سیاسی که تا این تاریخ مورد توافق اعضای کمیسیون قرار گرفته است، به عنوان احزاب دارای شرایط لازم جهت شرکت در جلسه مجمع عمومی به خانه احزاب ایران، معرفی شده اند.
ملانوری خاطرنشان کرد: براساس مفاد اساسنامه خانه احزاب ایران، هر کدام از احزاب و گروههای سیاسی می‌توانند صرفاً یک نماینده برای حضور در جلسه مجمع عمومی به صورت کتبی معرفی و اعزام نمایند.
ملانوری گفت: جلسه مجمع عمومی خانه احزاب ایران روز پنج شنبه ۲۳/۱۲/۹۷ از ساعت ۳۰/۸ صبح در محل تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.
سیام**۱۰۵۸**۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مدیرکل دفتر امور سیاسی


وزارت کشور


خانه احزاب

نظرات بسته شده است.