از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89446

53 بازدید

به گزارش خطرنگار، در پایان جام حذفی هندبال رومانی تیم تیمسوآرا به مقام قهرمانی رسید و تیم استوا بخارست که محسن باباصفری را در ترکیبش دارد دوم شد. در پایان این مسابقه دروازه بان ایرانی استوابخارست ستاره بازی و بهترین دروازه بان جام نام گرفت.در این مسابقه باباصفری عملکرد خوبی داشت و با اینکه تیمش […]

به گزارش خطرنگار، در پایان جام حذفی هندبال رومانی تیم تیمسوآرا به مقام قهرمانی رسید و تیم استوا بخارست که محسن باباصفری را در ترکیبش دارد دوم شد. در پایان این مسابقه دروازه بان ایرانی استوابخارست ستاره بازی و بهترین دروازه بان جام نام گرفت.
در این مسابقه باباصفری عملکرد خوبی داشت و با اینکه تیمش ۳۱ بر ۲۷ باخت اما توانایی هایش را ثابت کرد و در نهایت نیز به عنوان بهترین دروازه بان جام حذفی رومانی معرفی شد تا بازهم لژیونرهای هندبال ایران توانایی هایشان را نشان دهند.
در بازی رده بندی این مسابقات نیز تیم‌های دینامو بخارست و فوکشانی به مصاف هم رفتند که در پایان دینامو بخارست ۳۲ بر ۳۰ حریفش را شکست داد و به مقام سوم رسید. در این مسابقه سعید حیدری راد بازیکن ایرانی در ترکیب تیم دینامو غیبت داشت اما علیرضا موسوی در ترکیب دینامو درخشید.
ورزشی**ع-ح**۲۰۲۴

انتهای پیام /*


ورزش


هندبال ایران


فدراسیون هندبال


هندبال

نظرات بسته شده است.