از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89400

74 بازدید

ابوالفضل حسن بیکی عصر یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: افزایش عدالت گونه حقوق ها، حرکتی مثبت برای کنترل تورم و بهبود معیشت مردم است.نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس براساس لایحه بودجه سال ۹۸، پیش بینی افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان را اعلام کردند که بنا بر […]

ابوالفضل حسن بیکی عصر یکشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: افزایش عدالت گونه حقوق ها، حرکتی مثبت برای کنترل تورم و بهبود معیشت مردم است.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس براساس لایحه بودجه سال ۹۸، پیش بینی افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان را اعلام کردند که بنا بر رعایت عدالت، اجرای طرح به گونه دیگر کلید خورد.
حسن بیکی ادامه داد: مجلس و دولت با توجه به حرکت پرداخت حقوق به سمت عدالت اجتماعی، از محل ۱۰ درصد افزایش حقوق ها، برای تمامی کارمندان دولتی، افزایش چهار میلیون ریالی حقوق را در نظر گرفتند که ۱۰ درصد باقیمانده از این مبلغ نیز به تمامی حقوق ها افزوده خواهد شد.
حسن بیکی تصریح کرد: افزایش این میزان حقوق کارمندان، از محل درآمد صادرات فرآورده های نفتی پرداخت می شود.
وی افزود: با توجه به شفاف بودن محل تامین اعتبار افزایش حقوق، شورای نگهبان نیز این قانون را تایید کرد که از فروردین ماه سال آینده عملیاتی خواهد شد.
حسن بیکی به حقوق های نجومی اشاره کرد و گفت: تمامی افراد با حقوق بالای ۲۰۰ میلیون ریال، بر مبنای حقوق خود مالیات سنگین تری پرداخت خواهند کرد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر رعایت بهتر عدالت اجتماعی در معیشت خانواده ها، حقوق تمامی افراد تا سقف ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.
به گزارش خطرنگار، با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم موجود، افزایش حقوق کارکنان دولت توسط کمیسیون تلفیق مجلس و دولت مطرح شد که این موضوع چند مدتی است موضوع داغ اقتصادی کشور است.
۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام /*


اقتصاد


افزایش حقوق


عدالت اجتماعی


مجلس شورای اسلامی

نظرات بسته شده است.