از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89356

41 بازدید

به گزارش خطرنگار، امین رضازاده شامگاه یکشنبه در شورای اداری استان زنجان به ضرورت توجه به موضوع مهم و حساس انتصاب ها و شایسته سالاری در این زمینه، اشاره کرد و افزود: اگر فساد، نابسامانی ها، ضعف و ناکارمدی و نارضایتی مردم را مهندسی معکوس کنیم، ریشه این امور به موضوع انتصاب ها برمی گردد.وی […]

به گزارش خطرنگار، امین رضازاده شامگاه یکشنبه در شورای اداری استان زنجان به ضرورت توجه به موضوع مهم و حساس انتصاب ها و شایسته سالاری در این زمینه، اشاره کرد و افزود: اگر فساد، نابسامانی ها، ضعف و ناکارمدی و نارضایتی مردم را مهندسی معکوس کنیم، ریشه این امور به موضوع انتصاب ها برمی گردد.
وی ادامه داد: اگر یک مدیر شایسته، سالم، قوی، توانمند و با تجربه به کار گرفته شود تا چند سال آینده، پیشرفت امور، سلامت کار و رضایت مندی مردم تامین می شود.
رضازاده اظهار داشت: فساد در دزدی، رشوه و اختلاس نیست، اینها در واقع عارضه یک انتصاب بد و مدیر ناتوان و ضعیف است.
مدیرکل بازرسی نهادهای اقتصادی و مالی نهاد ریاست جمهوری به تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری به مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد عامل بروز فساد مربوط به عوامل انسانی است و عوامل دیگری همچون شرایط اقتصادی، تحریم و سیستم اداری، عدم تحقق دولت الکترونیک و نبود شفافیت از عوامل دیگر هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد موارد مقابله با فساد باید در دستگاه های اجرایی و اداری و موضوع مدیریت انجام بگیرد و در این زمینه موضوع پیشگیری نسبت به مقابله و اقدام، موثرتر است.
وی با بیان اینکه تسامح در برابر فساد کمک به گسترش آن است، تصریح کرد: برای کنده شدن ریشه فساد، باید با تخلف ها و جرایم کوچک نیز برخورد شود.

** اجرای بیانیه گام دوم انقلاب رسالت مهم مدیران است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این نشست گفت: توقع رهبر معظم انقلاب در قبال بیانیه گام دوم انقلاب اجرایی کردن آن است و در این راستا مدیران رسالت مهمی بر دوش دارند.
حجت الاسلام علی خاتمی، بر لزوم تلاش اهل فکر در مجموعه های اجرایی بر عملیاتی کردن فراز های مختلف بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: مخاطب این بیانیه همه ملت هستند، اما مراکز دانشگاهی و حوزوی باید نسبت به سایر قشرها، زودتر به آن حساسیت نشان دهند و برای آن پیوست های مختلف و برنامه های اجرایی تدوین کنند.
وی به لزوم ارزیابی عملکرد مدیران طی یک سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: مدیران واقعی مدیرانی هستند که در میدان حضور دارند و به صرف نشستن پشت میز اکتفا نمی کنند.
حجت الاسلام خاتمی به ضرورت توجه و حساسیت مدیران دستگاههای اجرایی بر مسائل ارزشی اشاره کرد و اظهار داشت: در عمل به مسائل دینی و ارزشی خود مدیران باید نسبت به سایرین پیشگام باشند.
به گزارش خطرنگار، در شورای اداری استان، از خدمات سید بیوک موسوی تقدیر و خدابخش مرادی نافچی به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان معرفی شد.
گفتنی است معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نزدیک ۱۱ ماه بود که به صورت سرپرستی اداره می شد.
۸۰۶۸/۳۰۸۸

انتهای پیام /*


سیاسی


انتصاب


مدیران


فساد

نظرات بسته شده است.