از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89084

40 بازدید

ابوالفضل حکیم پور شنبه شب در نشست ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی با حضور استاندار خراسان رضوی در این شهرستان افزود: حدود ۱۰ هزار نفر از جمعیت فیروزه نیز در چرخه استخراج و عرضه سنگ فیروزه فعالیت دارند و با تدابیری که اندیشیده شده سعی بر این است سود حاصل از ارزش افزوده سنگ های فیروزه […]

ابوالفضل حکیم پور شنبه شب در نشست ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی با حضور استاندار خراسان رضوی در این شهرستان افزود: حدود ۱۰ هزار نفر از جمعیت فیروزه نیز در چرخه استخراج و عرضه سنگ فیروزه فعالیت دارند و با تدابیری که اندیشیده شده سعی بر این است سود حاصل از ارزش افزوده سنگ های فیروزه استخراج شده به این شهرستان بازگردد.
وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید شاهد رشد شاخص های زیربنایی در این شهرستان هستیم و تا اوایل سال آینده ۱۰۰ درصد روستاهای فیروزه گازرسانی و راههای آنها آسفالت می شود.
نماینده مردم شهرستان فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: یک سوم از ۳۴۰ قنات فیروزه لایروبی شده و لایروبی سایر قنوات به دلیل کمبود اعتبار انجام نشده است.
حمید گرمابی افزود: شهرستان فیروزه با وجود معدن فیروزه امکان جذب گردشگر و توسعه اقتصاد محلی را دارد اما هنوز فاقد مجتمع فرهنگی است.
وی اظهار داشت: راههای فیروزه به قوچان و خوشاب نیازمند تعریض و رسیدگی است و از ایمنی کافی برخودار نمی باشد.
نماینده دیگر مردم شهرستان فیروزه و نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تلاش مدیران و همت مردم سبب شده است شهرستان فیروزه از محرومیت فاصله بگیرد بطوریکه امروز شاهد معکوس شدن روند مهاجرت از فیروزه هستیم.
هاجر چنارانی افزود: احداث راه آهن فیروزه به چکنه و قوچان موجب تکمیل شبکه ریلی و کوتاهتر شدن مسیر می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.
مرکز شهرستان ۴۲ هزار نفری فیروزه در ۱۵۲ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۹۸۶۹ / ۶۰۵۳

انتهای پیام /*


اقتصاد


فرماندهی اقتصاد مقاومتی


شهرستان فیروزه


استاندار خراسان رضوی

نظرات بسته شده است.