از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89047

35 بازدید

استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: هدف اقتصاد مقاومتی افزایش سطح رفاه خانواده است که در این راستا باید سبک اداره استان را عوض کنیم و مردم را از دیوانسالاری خلاص کرده و با اجرای مدل مثلث اقتصادی تشریفات بی خاصیت اداری را از بین ببریم.علیرضا رزم حسینی با بیان اینکه دهه پنجم انقلاب […]

استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: هدف اقتصاد مقاومتی افزایش سطح رفاه خانواده است که در این راستا باید سبک اداره استان را عوض کنیم و مردم را از دیوانسالاری خلاص کرده و با اجرای مدل مثلث اقتصادی تشریفات بی خاصیت اداری را از بین ببریم.
علیرضا رزم حسینی با بیان اینکه دهه پنجم انقلاب باید متفاوت باشد و نگاهمان را نسبت به کارآفرین و سرمایه گذار عوض کنیم افزود: طی ۴۰ سال گذشته نظام جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی موفق بوده و بیشترین انتخابات در خاورمیانه در جمهوری اسلامی برگزار شده که نتیجه آن بوجود آمدن کشور مقتدر در حوزه سیاسی است.
وی اظهار داشت: امروزه دامنه امنیتی کشورها در درون آنها تعریف نمی شود همانطور که شاهد حضور ناوهای جنگی آمریکا در خلیج فارس هستیم به همین خاطر باید برای امنیت کشور تکلیفمان را در مرزهای کشورهای همسایه با دشمنان مشخص کنیم تا به امنیت پایدار برسیم.
وی گفت: طی ۴۰ سال گذشته که ۲۰ سال آن درگیر جنگ و بازسازی بعد از جنگ و پس از آن هم گرفتار تحریم ها بوده ایم باز هم در بخش های عمرانی پیشرفت داشته ایم.
استاندار خراسان رضوی افزود: مبنای اعتماد، صداقت است و بر همین اساس باید کاستی ها را باید به مردم بگوییم.
در این نشست تفاهمنامه معین اقتصادی شهرستان فیروزه با مجتمع فولاد خراسان، صنایع غذایی مسما و زرین سلامت بینالود امضا شد.
علاوه بر آن در سفر استاندار خراسان رضوی به فیروزه طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان شامل یک کارگاه تولید پوشاک ویژه سادات تحت حمایت این نهاد با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۵۰ طرح دامداری با هزینه ۱۱ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۹۰ نفر به بهره برداری رسید.
علیرضا رزم حسینی در ورود به شهرستان فیروزه با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و با خانواده شهید دهنو خلجی دیدار نمود.
مرکز شهرستان ۴۲ هزار نفری فیروزه در ۱۵۲ کیلومتری غرب مشهد واقع است.
۹۸۶۹ / ۶۰۵۳

انتهای پیام /*


اقتصاد


اقتصاد مقاومتی


معین اقتصادی فیروزه


شهرستان فیروزه

نظرات بسته شده است.