از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88866

39 بازدید

به گزارش خطرنگار، از ناجا، سردار حسین اشتری روز شنبه در نشست فصلی فرماندهان، روسا و معاونان نیروی انتظامی با تبریک حلول ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: این نشست فصلی در پیشبرد اهداف سازمان و ماموریت ها بی شک ثمربخش خواهد بود و با بررسی اقدامات سال ۹۷ آمادگی […]

به گزارش خطرنگار، از ناجا، سردار حسین اشتری روز شنبه در نشست فصلی فرماندهان، روسا و معاونان نیروی انتظامی با تبریک حلول ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: این نشست فصلی در پیشبرد اهداف سازمان و ماموریت ها بی شک ثمربخش خواهد بود و با بررسی اقدامات سال ۹۷ آمادگی خود را برای اجرایی شدن برنامه های سال جدید ارتقا داده تا به پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران نزدیک شویم.
وی همچنین با قدردانی از تلاش های فرماندهان و معاونان ناجا در طول سال ۹۷، گفت: امسال از نظر کمی و کیفی برای نیروی انتظامی، ماموریت ها متفاوت بود و با هوشیاری مردم، هدایت های مقام معظم رهبری و آمادگی نیروهای مسلح خصوصا نیروی انتظامی برنامه های دشمن به نتیجه نرسید و خنثی شد.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دشمن همواره با تهدیدهای خود سعی بر ناامید کردن مردم داشت، افزود: مراسم ۲۲ بهمن امسال تماشایی بود و نیروی انتظامی نیز در این میدان، نقش اساسی ایفا کرد.
سردار اشتری به ۴۰ سالگی انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: نظام ما با لطف و عنایت الهی و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری از این گردنه نیز با وجود کم و کاستی های موجود و فشار دشمن سربلند عبور کرد و وارد دور دوم انقلاب شد.
وی بیانیه گام دوم را خون جدیدی در رگ های کشور خواند و عنوان کرد: قطعا همه کسانی که مسئولیت داشته و دارند درک خواهند کرد که اگر همه مسئولان و مدیران این بیانیه را سرلوحه کار خود قرار دهند، دور دوم انقلاب را با نشاط و انرژی بیشتر پیش خواهیم برد.
وی خاطرنشان کرد: امید ما به نصرت الهی است و نباید هرگز در کارها ذره ای ناامیدی داشته باشیم چرا که اگر این گونه باشد، شکست خواهیم خورد.
سردار اشتری اظهار داشت: در این چهار دهه انقلاب انصافا کارکنان نیروی انتظامی زحمات فراوانی کشیده اند و در این دوران بیش از ۱۴ هزار شهید و ۲۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب شده است.
فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی توانست در حوادثی که کشور را در یک وضعیت خاص قرار داد، وارد و صحنه را مدیریت کند، گفت: امروز نیروی انتظامی هم از منظر مردم و هم از منظر سران قوا و نیز ستادکل نیروهای مسلح ارتقا یافته و هیچ انحرافی در برنامه و بودجه نداشته است.
سردار اشتری با اعلام آمادگی پلیس برای چهارشنبه آخر سال و خدمات رسانی در ایام نوروز به مردم گفت: پلیس در این روز برای حفظ هر چه بیشتر امنیت و آرامش مردم در آمادگی بسر برده و با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد قانونی خواهد کرد.
اجتمام*۱۹۳۳*۱۸۳۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


انتظامی


اشتری


منویات رهبری

نظرات بسته شده است.