از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88857

59 بازدید

سید محمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) درباره برنامه‌های این تشکل سیاسی برای انتخابات مجلس سال ۹۸ می‎گوید: هنوز سازماندهی برای انتخابات آینده، به‌طور جدی انجام نشده است و فعالان، این موضوع را به سال آینده موکول کرده‎اند، زیرا ابتدا باید وضعیت برگزاری انتخابات مشخص شود و هنوز مشخص نیست […]

سید محمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) درباره برنامه‌های این تشکل سیاسی برای انتخابات مجلس سال ۹۸ می‎گوید: هنوز سازماندهی برای انتخابات آینده، به‌طور جدی انجام نشده است و فعالان، این موضوع را به سال آینده موکول کرده‎اند، زیرا ابتدا باید وضعیت برگزاری انتخابات مشخص شود و هنوز مشخص نیست که انتخابات، استانی خواهد بود یا خیر.

حسینی با اشاره به اینکه فعالیت‎های انتخاباتی جبهه اصولگرایی در سال آینده پیگیری خواهد شد، تصریح می‎کند: تردیدی نیست که در مجلس آینده، تحولات جدی شکل خواهد گرفت، زیرا مجلس فعلی، ضعف‎هایی داشته و مردم هم مشکلات فراوانی دارند که مقصر آن را مجلس و دولت می‎دانند.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه می‎افزاید: همیشه بعد از هر سه دوره، نمایندگان مجلس، تغییر می‎کردند و در این دوره هم با توجه به اینکه ممکن است کسانی که سه دوره کاندیدا بودند، دیگر نتوانند در مجلس حضور داشته باشند، قطعاً تغییرات قابل‌توجهی در مجلس اتفاق خواهد افتاد.

او همچنین درباره سازوکار شورای وحدت اصولگرایان، بیان می‎کند: بنده در جلسات شورای وحدت حضور ندارم و آقای چمران بیشتر در جریان این موضوعات هستند. بنا است که هم افراد حقیقی و هم احزاب و تشکل‎ها در شورای وحدت حضور داشته باشند.

** ساختارهایی برای انتخابات

مهدی چمران، عضو سابق شورای شهر و فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این پرسش که برنامه جبهه اصولگرایان برای انتخابات آینده چیست، به ایرناپلاس می‎گوید: ساختارهایی در این جهت شکل گرفته، اما سازماندهی شروع نشده است. بعضی از استان‎ها، جلساتی برگزار کرده‎اند، اما در مرکزیت جبهه اصولگرایی هنوز تصمیم‎گیری‎ای صورت نگرفته است.

چمران همچنین درباره کنگره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اضافه می‎کند که کنگره شورای مرکزی جمنا هنوز برگزار نشده است و مشخص نیست چه زمانی برگزار شود.

**اداره کل اخبار چندرسانه‌ای**ایرناپلاس**

انتهای پیام /*


سیاسی


اصولگرا


انتخابات


مجلس شورای اسلامی

نظرات بسته شده است.