از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88842

56 بازدید

حمید عرفی یگانه روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: به منظور رفاه حال مسافران چند تخته پتو به همراه یک بسته غذایی ۲۴ ساعته شامل آب، خرما و بیسکویت در اختیار آنها قرار گرفت.وی اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده همدان – ملایر و ایجاد محدودیت مقطعی پلیس راه برای […]

حمید عرفی یگانه روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: به منظور رفاه حال مسافران چند تخته پتو به همراه یک بسته غذایی ۲۴ ساعته شامل آب، خرما و بیسکویت در اختیار آنها قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده همدان – ملایر و ایجاد محدودیت مقطعی پلیس راه برای روان سازی ترافیک، مسافران در پایگاه امداد جاده ای زاغه اسکان داده شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: بیشترین میزان اسکان متعلق به پایگاه امداد جاده ای گردنه زاغه واقع در مسیر همدان – ملایر است.
عرفی یگانه ادامه داد: ۲۸ دستگاه اتوبوس راهیان نور متعلق به استان های گلستان و اردبیل قصد عبور از جاده همدان – ملایر را داشتند که از تردد آنها تا بازگشایی کامل مسیر جلوگیری شد.
وی اظهار داشت: ۱۷ تیم امداد و نجات از ساعت ۱۵ روز گذشته تا چهار صبح امروز کار امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف و سرما را عهده دار بودند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان اضافه کرد: ۱۸ خودروی کمک دار، آمبولانس و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته برای خدمات رسانی به مسافران به کار گرفته شدند.
عرفی یگانه بیان کرد: تیم های امدادی هلال احمر به ۲۱ مصدوم ۶ حادثه رانندگی امداد رسانی کردند که چهار تن از این تعداد به مراکز درمانی منتقل شدند.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*


اجتماعی


هلال احمر


ریزش برف


اسکان اضطراری

نظرات بسته شده است.