از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88781

60 بازدید

فرماندار قصرشیرین جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، حضور استاندار کرمانشاه را در قصرشیرین و بازدید از مرز رسمی پرویزخان به صورت سرزده و در راستای پیگیری امور مربوط به عملیات اجرایی طرح جامع توسعه این مرز رسمی بیان کرد.مرادعلی تاتار افزود: در این بازدید استاندار کرمانشاه دستورات لازم را در خصوص […]

فرماندار قصرشیرین جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، حضور استاندار کرمانشاه را در قصرشیرین و بازدید از مرز رسمی پرویزخان به صورت سرزده و در راستای پیگیری امور مربوط به عملیات اجرایی طرح جامع توسعه این مرز رسمی بیان کرد.
مرادعلی تاتار افزود: در این بازدید استاندار کرمانشاه دستورات لازم را در خصوص آسفالت چهار کیلومتر مسیر ورودی مرز رسمی پرویزخان صادر کرد و در این رابطه ۶ میلیارد تومان اعتبار برای این مهم اختصاص یافت.
وی اظهار داشت: از اعتبار تخصیص یافته سه میلیارد تومان از سوی استاندار و سه میلیارد تومان نیز از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین و قرار شد که عملیات آسفالت مرز تا قبل از پایان امسال اتمام یابد.
نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: همچنین استاندار کرمانشاه از مسکن مهر ۱۸۰ واحدی قصرشیرین بازدید کرد و دستورات لازم را در راستای تکمیل و واگذاری این واحدها به مالکان آن ها صادر کرد.
عملیات اجرایی طرح جامع توسعه پرویزخان در مرحله اول با ۳۴ میلیارد تومان اعتبار در هشتم اسفند امسال آغاز شد.
روزانه به طور میانگین ۸۰۰ تا یک هزار و ۲۰۰ دستگاه کامیون کالا از مرز رسمی پرویزخان و ۳۰۰ تا ۴۰۰ دستگاه کامیون کالای ترانزیتی از مرز خسروی این شهرستان به عراق صادر می شود.
مرز رسمی پرویزخان روزانه شاهد حجم بالایی از ترانزیت کالاهای صادراتی، تانکرهای سوختی، تردد مسافران و گردشگران به اقلیم کردستان عراق است.
پایانه مسافری و تجاری پرویزخان در زمینی به وسعت ۱۴ هکتار احداث شده است.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار تن جمعیت و در اختیار داشتن ۲ مرز رسمی و فعال پرویزخان و خسروی، دارای ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است که کانونی برای انجام مراودات تجاری و اقتصادی بین ۲ کشور است.
۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


سیاسی


مرز پرویزخان


بازدید


قصرشیرین

نظرات بسته شده است.