از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88743

69 بازدید

به گزارش خطرنگار، از کانال اطلاع رسانی جمهوریت، در این جلسه هسته‌های سه نفره برای را‌‌ه‌اندازی‌ کارگروه‌ها‌ به‌منظور برنامه‌ریزی‌های لازم انتخاب شدند.این کار گروه ها شامل کارگروه «سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی»، کارگروه «مالی و پشتیبانی»، «روابط عمومی، رسانه و ارتباطات»، کارگروه «سازماندهی مناطق و امور استان‌ها»، کارگروه «سازماندهی بانوان»، کارگروه «سازماندهی جوانان»، کارگروه «برنامه‌ریزی […]

به گزارش خطرنگار، از کانال اطلاع رسانی جمهوریت، در این جلسه هسته‌های سه نفره برای را‌‌ه‌اندازی‌ کارگروه‌ها‌ به‌منظور برنامه‌ریزی‌های لازم انتخاب شدند.
این کار گروه ها شامل کارگروه «سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی»، کارگروه «مالی و پشتیبانی»، «روابط عمومی، رسانه و ارتباطات»، کارگروه «سازماندهی مناطق و امور استان‌ها»، کارگروه «سازماندهی بانوان»، کارگروه «سازماندهی جوانان»، کارگروه «برنامه‌ریزی و آموزش» و کارگروه «تشکیلات» هستند.
همچنین در این جلسه با رای اکثریت اعضای هیات موسس، «حمیدرضا کارگر» به‌عنوان رییس دفتر حزب برای هماهنگی با کارگروه‌ها و آمادگی برگزاری هر چه بهتر کنگره اول حزب انتخاب شد.
به گزارش خطرنگار، پس از بالا گرفتن اختلافات بر سر نحوه انتخاب مجمع عمومی و مرکزی حزب اعتماد ملی و برهم خوردن کنگره این حزب در روز چهارم خردادماه ۹۷ و انتخاب الیاس حضرتی به عنوان قائم مقام این تشکل اصلاح طلب توسط دبیرکل، گروهی از اعضای این حزب به محوریت رسول منتجب نیا با جدا شدن از حزب اعتماد ملی اقدام به تشکیل حزبی کردند که گفته می شود پس از تایید کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب فعالیت خواهد کرد.
«رسول منتجب نیا» در گفت وگویی که به تازگی با خطرنگار، داشته، «جمهوریت» را به عنوان یکی از نام های پیشنهادی برای این تشکیلات به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب معرفی کرده، اما حمید ملانوری مدیرکل سیاسی وزارت کشور و دبیر این کمیسیون از پیشنهاد این نام برای تشکیلات تازه تاسیس اظهار بی اطلاعی کرده است.
نکته جالب این است که در روزهای گذشته کانال اطلاع رسانی اعضای منشعب از حزب اعتماد ملی نام «حزب جمهوریت» را برخود گذاشته و امروز نیز خبری تحت عنوان’حزب جمهوریت، پیش به سوی کنگره ‘ منتشر کرده است.
شبد**۳۲۰۲**۹۱۲۲

انتهای پیام /*


سیاسی


احزاب و تشکلها


جمهریت


کارگروه

نظرات بسته شده است.