از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88725

62 بازدید

امین رستم زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این آزمون صبح امروز برگزار شد و سه هزار و ۵۵۸ نفر زن به همراه پنج هزار ۵۵۷ مرد در آن شرکت کردند؛ به طور متوسط برای تصدی هر شغل در این مرحله حدود ۶۸ نفر رقابت کردند.وی ادامه داد: بیشترین شرکت […]

امین رستم زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این آزمون صبح امروز برگزار شد و سه هزار و ۵۵۸ نفر زن به همراه پنج هزار ۵۵۷ مرد در آن شرکت کردند؛ به طور متوسط برای تصدی هر شغل در این مرحله حدود ۶۸ نفر رقابت کردند.
وی ادامه داد: بیشترین شرکت کننده از ارومیه با سه هزار و ۵۷۵ نفر و کمترین شرکت کننده نیز به ترتیب از چالدران و تکاب با ۳۰ و ۴۱ نفر بوده است.
سرپرست جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی بیان کرد: این آزمون در هفت شهرستان ارومیه، خوی، بوکان، نقده، مهاباد، میاندوآب و ماکو برگزار شد.
رستم زاده گفت: پس از احصای نتایج آزمون و طی مراحل گزینش، افراد پذیرفته شده در بانک ملی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان امور مالیاتی، شرکت مادرتخصصی آب و فاضلاب کشور، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعزیرات حکومتی، حفاظت محیط زیست، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان امور اراضی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و ثبت اسناد استخدام خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه افراد برگزیده بر اساس فهرست ۲ یا سه برابر ظرفیت اعلام و برای طی مراحل بعدی و مصاحبه اعلام می شوند، افزود: جهاددانشگاهی تا انتهای این آزمون وظیفه اعلام چند برابر ظرفیت، معرفی افراد قبول‌شده به دستگاه‌ها، اعلام زمان مصاحبه‌ها در پروفایل اشخاص، نتایج مصاحبه‌ها و نتایج نهایی ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی را از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir بر عهده خواهد داشت.
به گزارش خطرنگار، آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد و برگزیدگان از سال آینده مشغول به کار خواهند شد.
۸۱۳۷/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


اشتغال


آزمون فراگیر


آذربایجان غربی

نظرات بسته شده است.