از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88686

37 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با تبریک به آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه، اظهار داشت: باید همان گونه که در دوره های گذشته گوشمالی درستی به مفسدان اقتصادی داده شد این برخوردها با صلابت و قاطعیت تمام در این دوره […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با تبریک به آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه، اظهار داشت: باید همان گونه که در دوره های گذشته گوشمالی درستی به مفسدان اقتصادی داده شد این برخوردها با صلابت و قاطعیت تمام در این دوره هم باید ادامه یابد.
وی همچنین با تبریک قرار گرفتن در ایام تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، افزود: این کانون ها قلب مساجد هستند و بنابراین باید جوانان را به سمت مساجد محلات بیشتر سوق دهیم تا بیشتر پوینده و فعال و بانشاط شوند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به برنامه های خوبی که در این کانون ها اجرا می شود از امامان جماعت و هیات امنای مساجد خواست با این کانون ها بیشتر همکاری کنند تا جوانانی مسجدی و اهل مطالعه داشته باشیم.
وی در ادامه به برداشتن گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: باید در این دوره کشور رو به جلو حرکت کند و توسعه علمی پیدا کند و در جهت انسان سازی و تعالی بیشتر گام برداریم.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه علم باید با عمل و تربیت توام باشد از اقدام ارزشمند دانشگاه فرهنگیان در اعزام دانشجویان به اردوهای جهادی در مناطق محروم و کمک به دانش آموزان نیازمند قدردانی کرد.
وی همچنین دیدار رهبری با مداحان را نیز مورد اشاره قرار داد و از این اقشار خواست در مناسبت های مختلف مردم را به سمت زندگی سالم و امید به آینده بیشتر سوق دهند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی یادآور شد: در شرایط امروز جامعه که کشور ما در محاصره تبلیغاتی قرار دارد و مسائل مختلفی از قبیل ازدواج سفید که سیاه ترین ازدواج هاست و فرزند کمتر تبلیغ می شود باید مداحان در جهت آگاه سازی جامعه گام بردارند.
وی با اشاره به قرار گرفتن در ماه رجب و آیین های اعتکاف، از این عمل به عنوان یکی از آیین های زیبا یاد کرد و از مردم خواست عید خود را با اعتکاف شروع کنند.
ط/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


سیاسی


نماز جمعه


مفسدان اقتصادی


بجنورد

نظرات بسته شده است.