از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88642

60 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حسینقلی قوانلو روز جمعه در حاشیه گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ‘فروش بهاره’ گنبدکاووس درجمع خبرنگاران گفت: هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در کشور و این استان وجود ندارد.وی افزود: تنها خواسته ما از مردم این است که به اندازه نیاز و مصرف خود خرید کنند زیرا […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، حسینقلی قوانلو روز جمعه در حاشیه گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ‘فروش بهاره’ گنبدکاووس درجمع خبرنگاران گفت: هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در کشور و این استان وجود ندارد.
وی افزود: تنها خواسته ما از مردم این است که به اندازه نیاز و مصرف خود خرید کنند زیرا خرید بیش از نیاز، تعادل عرضه و تقاضا را برهم زده و موجب افزایش قیمت ها ازسوی افراد سودجو می شود.
قوانلو اضافه کرد: هم اکنون کالاهای اساسی مانند مرغ، تخم مرغ، برنج و شکر به اندازه نیاز مردم گلستان در انبارها ذخیره شده و بتدریج با قیمت مصوب عرضه می شود و مردم نباید نگران باشند.
وی تصریح کرد: بخشی از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از طریق نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و بخشی نیز از طریق فروشگاه های مجاز عرضه می شود.
رییس سازمان صمت گلستان همچنین اظهار داشت: با برخی واحدهای تولیدی منطقه نیز درخصوص عرضه رب گوجه فرنگی و روغن نباتی با قیمت مصوب صحبت شده و بزودی عرضه این دو کالا نیز آغاز می شود.
قوانلو گفت: متاسفانه بخشی از گرانی کالاها در بازار جنبه روانی دارد که برخی افراد ناآگاه هم در راستای اهداف دشمن به آن دامن می زنند و مردم را نگران می کنند درحالی که هیچ مشکلی در تامین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد.
به گزارش خطرنگار، نمایشگاه فروش بهاره گنبدکاووس با حضور تولیدکنندگانی از هفت استان کشور در ۱۲۰ غرفه از امروز (جمعه) فعالیت خود را آغاز کرد و تا ۲۳ اسفند جاری همه روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ شب برای خرید مردم دایر است.
شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام /*


اقتصاد


صنعت


معدن و تجارت


افتتاح نمایشگاه


گنبدکاووس

نظرات بسته شده است.