از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88641

47 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: جمعیت جوان ایران اسلامی یک ظرفیت بزرگ برای تحقق گام دوم انقلاب مد نظر مقام معظم رهبری است.وی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب به ارزش های اسلامی و دینی تاکید ویژه ای شده است و […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: جمعیت جوان ایران اسلامی یک ظرفیت بزرگ برای تحقق گام دوم انقلاب مد نظر مقام معظم رهبری است.
وی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب به ارزش های اسلامی و دینی تاکید ویژه ای شده است و جوانان برای تحقق این ارزش ها و آرمان های انقلاب در مسیر اصلی انقلاب حرکت می کنند.
به گفته وی، ایستادگی در برابر دشمن مهمترین اصل برای تحقق این گام است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رجب بر بهره گیری از فیوضات این ماه تاکید کرد و گفت: اعتکاف رجبیه بهترین فرصت برای خودسازی است و جوانان همه ساله در آیین معنوی اعتکاف حضوری پررنگ دارند.
وی به سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره کرد و افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگانی است و فرهنگ ایثار و شهادت در همه امور باید ترویج و تقویت شود.
۲۰۹۷

انتهای پیام /*


سیاسی


عبادی سیاسی


نماز جمعه


شهرکرد

نظرات بسته شده است.