از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88620

62 بازدید

رییس جمعیت هلال احمر نایین روز جمعه در گفت و گو با خطرنگار، زمان وقوع این حادثه را پنجشنبه شب اعلام کرد و افزود : مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، توسط پایگاه امداد و نجات بین شهری ملااحمد به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند. به گفته ابراهیم عادل زاده علت بروز این حادثه […]

رییس جمعیت هلال احمر نایین روز جمعه در گفت و گو با خطرنگار، زمان وقوع این حادثه را پنجشنبه شب اعلام کرد و افزود : مصدومان پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، توسط پایگاه امداد و نجات بین شهری ملااحمد به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.
به گفته ابراهیم عادل زاده علت بروز این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.
واژگونی خودرو یکی از چالشهای اساسی و دنباله دار محورهای کویری ایران سالانه میلیارد ریال به اقتصاد ملی و جامعه خسارت وارد می کند.
در زمان حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و ۲۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی در کشور وجود دارد و
همچنین حدود ۴۷ هزار و ۲۶۳ کیلومتر مربع از مساحت ایران در زمره بیابان و کویر به ویژه در مرکز کشور قرار می‌ گیرد.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.
این در حالی است که سالانه ۱۷ هزار نفر در اثر سوانح جاده ای به خصوص در جاده های کویری کشور جان خود را از دست می دهند و ۲۵۰ هزار نفر نیز مصدوم می شوند.
فوریت ‌های پزشکی شهرستان نایین با برخورداری از ۶ پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان خور و ۴۲ نفر تکنسین و امدادگر به صورت ۲۴ ساعته خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی ارایه می کند.
گردنه ملا احمد در ۲۵ کیلومتری نایین و شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
/۶۰۲۶/۷۱۳۶

انتهای پیام /*


اجتماعی


واژگونی


خودرو


نایین

نظرات بسته شده است.