از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88566

34 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، محمد حمیدی پنجشنبه در کارگروه اقتصادی گلستان اظهار داشت: میزان ذخایر آب زیر زمینی استان مناسبی نیست و برای حفظ همین منابع اندک نیازمند اجرای سیاست های واقع گرایانه هستیم.وی بیان کرد: توجه به مشکلات مردم و کشاورزان پسندیده و واجب است اما افق نگاه ما در اعمال راهبرد های جدید […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، محمد حمیدی پنجشنبه در کارگروه اقتصادی گلستان اظهار داشت: میزان ذخایر آب زیر زمینی استان مناسبی نیست و برای حفظ همین منابع اندک نیازمند اجرای سیاست های واقع گرایانه هستیم.
وی بیان کرد: توجه به مشکلات مردم و کشاورزان پسندیده و واجب است اما افق نگاه ما در اعمال راهبرد های جدید در حوزه کاشت برنج ،نباید به نسل فعلی محدود شود.
حمیدی گفت: در اجرای این سیاست نباید جزیره ای عمل کنیم یعنی به کشاورزان یک شهرستان فشار وارد کرده اما در شهری دیگر امور به کار خود رها شود.
معاون اقتصادی استاندار اظهار داشت: خشکه کاری شالی یکی از راه های موثر در حفظ منابع آبی است اما اگر اجرای این طرح تا ۵۰ درصد در استان توسعه یابد باز هم دغدغه حوزه آب کاهش نخواهد یافت.
در این جلسه همچنین مسایلی مانند چگونگی برآورد سوخت مورد نیاز کشاورزان و نحوه توزیع و اطلاع رسانی به روستاییان در رابطه با ثبت نام در سامانه تجارت آسان، پیگیری نحوه تحویل آب از محل تالاب آلاگل به مخازن پرورش ماهی منطقه و تعیین تکلیف معوقات پرورش دهندگان ماهی به آب منطقه ای نیز مطرح و بررسی شد.
۷۳۳۳/۳۰۹۱

انتهای پیام /*


اقتصاد


کشاورزی


آب


گلستان

نظرات بسته شده است.