از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88348

38 بازدید

به گزارش خبرنگار علمی خطرنگار، این نرم افزار در تلاش است با ایجاد انگیزه های لازم، پیاده رویی و تحرک بدنی را در بین اقشار مختلف جامعه افزایش دهد.سحر بنایی، کارشناس بهداشت نرم افزار سلامت زرگام در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر شاهد کاهش تحرک بدنی در جامعه هستیم […]

به گزارش خبرنگار علمی خطرنگار، این نرم افزار در تلاش است با ایجاد انگیزه های لازم، پیاده رویی و تحرک بدنی را در بین اقشار مختلف جامعه افزایش دهد.
سحر بنایی، کارشناس بهداشت نرم افزار سلامت زرگام در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر شاهد کاهش تحرک بدنی در جامعه هستیم که این موضوع معضلاتی را برای مردم به بار آورده است.
وی با اشاره به اینکه این نرم افزار در گوشی های همراه نصب می شود، افزود: با استفاده از اعطای هدایا در تلاش برای افزایش پیاده روی و تحرک بدنی در بین مردم هستیم.
بنایی ادامه داد: در مرحله اول این برنامه نرم افزاری، مردم را به تحرک بدنی در محیط کار و خارج از خانه تشویق می کنیم.
وی اظهار داشت: میزان مصرف کالری یا سوخت و ساز بدن، تناسب وزن، مسافت طی شده و زمان آن از جمله موضوعاتی است که در مرحله دوم این نرم افزار مورد توجه قرار خواهد گرفت.
بنایی بر ارتقای سلامت مردم تاکید کرد و گفت: موضوعاتی مانند آلودگی هوا و ترافیک از جمله معضلات جامعه است که سبب بروز بیماری هایی شده است.
وی ادامه داد: چاقی، دیابت و بیماری های قلبی عروقی از جمله عوارض کم تحرکی است که باید این روند تغییر پیدا کند.
علمی* ۱۲۰۱*۱۸۳۴

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


نرم افزار سلامت


سحر بنایی


سلامت زرگام

نظرات بسته شده است.