از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88316

39 بازدید

به گزارش خطرنگار، علی پرزحمت روز پنجشنبه در ششمین جلسه شورای معادن استان که در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، افزود: بسیاری از معادن استان حتی در ساخت راه دسترسی خود نیز اقدام نمی کنند و با حمل بار اضافی موجب تخریب راه های روستایی می شوند.این مسئول گفت: از توسعه فعالیت های […]

به گزارش خطرنگار، علی پرزحمت روز پنجشنبه در ششمین جلسه شورای معادن استان که در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، افزود: بسیاری از معادن استان حتی در ساخت راه دسترسی خود نیز اقدام نمی کنند و با حمل بار اضافی موجب تخریب راه های روستایی می شوند.
این مسئول گفت: از توسعه فعالیت های معدنی در استان و فعالان این بخش حمایت می کنیم اما در این حوزه باید حقوق دولتی نیز مطابق با قانون پرداخت شود.
وی افزود: معادنی که حقوق دولتی را پرداخت نکنند، مجوز آنها سلب شده و معدن از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: ۵۵ معدن خلع ید شده در استان وجود دارد که نسبت به واگذاری آنها اقدام شده است و عمده این معادن شن و ماسه و خاک صنعتی هستند.
در استان قزوین ۱۸۶ مجوز اکتشاف و بهره برداری از معادن صادر شده است که از این تعداد ۸۵ معدن فعال در استان قزوین مشغول فعالیت هستند و ۵۵ معدن نیز به طور راکد باقی مانده است.
۶۱۰۱

انتهای پیام /*


اقتصاد


معادن


بهسازی راه ها


قزوین

نظرات بسته شده است.