از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88290

75 بازدید

مهدی مهرپویان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: میران بارش پهنه ای ثبت شده در استان امسال ۲۲۱ میلیمتر بوده است که این رقم سال قبل ۱۴۶ میلیمتر بود.وی اظهار داشت: میانگین بارش بلند مدت در استان نیز ۱۷۱ میلیمتر است که بارش های امسال نشانگر رشد ۲۹ درصدی نسبت به […]

مهدی مهرپویان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: میران بارش پهنه ای ثبت شده در استان امسال ۲۲۱ میلیمتر بوده است که این رقم سال قبل ۱۴۶ میلیمتر بود.
وی اظهار داشت: میانگین بارش بلند مدت در استان نیز ۱۷۱ میلیمتر است که بارش های امسال نشانگر رشد ۲۹ درصدی نسبت به این رقم دارند.
رئیس کمیته هواشناسی و مدیریت راهبردی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قزوین همچنین گفت: براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و پیش بینی های کوتاه مدت، از امروز بتدریج با گذر امواج ناپایدار شرایط ابرناکی و افزایش شدت باد بروز خواهد یافت و در روز جمعه و شنبه (۱۷ و ۱۸ اسفندماه) ضمن کاهش نسبی دما بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.
وی خاطرنشان کرد: کشاورزان با دریافت اطلاعات دقیق هواشناسی و اقدامات مراقبتی می توانند بروز خسارات ناشی از شرایط جوی در اراضی و باغات خود را کاهش دهند.
۳۰۱۳

انتهای پیام /*


اقتصاد


کشاورزی


رشد بارش


هواشناسی

نظرات بسته شده است.