از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88078

49 بازدید

کورش حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: باشگاه کتابخوانی زیر گنبد کبود ورنگین کمان گچساران با مدیریت خانم سارا آریانی از کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) رتبه هفتم کشوری را کسب کرد. وی بیان کرد: در این طرح ۱۵ هزار باشگاه کتابخوانی از یکهزار و ۷۴۶ شهر و روستای […]

کورش حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: باشگاه کتابخوانی زیر گنبد کبود ورنگین کمان گچساران با مدیریت خانم سارا آریانی از کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) رتبه هفتم کشوری را کسب کرد.
وی بیان کرد: در این طرح ۱۵ هزار باشگاه کتابخوانی از یکهزار و ۷۴۶ شهر و روستای کشور حضور داشتند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی گچساران ابراز داشت:در طرح دوستدار کتاب روستا و عشایر نیز خانم افسانه افضلی نژاد از کتابخانه امید خیر آباد رتبه دوازدهم کشور را به دست آورد.
حسنی گفت:در این طرح نیز یکهزار و ۵۰۰ طرح از سراسر کشور شرکت کرده بود.
وی بیان کرد: گچساران ۱۲ کتابخانه عمومی دارد که بیش از ۸۰ هزار نسخه کتاب در موضوع‌های مختلف ادبی، تاریخی، جغرافیایی، سیاسی و علمی در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان وجود دارد.
حسنی ابراز کرد: در دولت تدبیر و امید پنج کتابخانه با زیر بنای بیش از ۲ هزار متر مربع و اعتبار ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به فضاهای فرهنگی این شهرستان اضافه شد.
وی سرانه فضای مطالعه درشهرستان گچساران را هشت متر به ازای هر ۱۰ نفر اعلام کرد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: تعداد مراجعه کنند گان به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان قبل از دولت یازدهم چهار هزار نفر بوده که هم اکنون به هشت هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.
حسنی ابراز داشت: هم اکنون یک واحد کتابخانه عمومی در کوی رادک شهر دوگنبدان با ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.
مساحت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بیش از ۲۸ هزار متر مربع است.
شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
۸۱۴۳/۶۱۱۰

انتهای پیام /*


فرهنگی


رتبه


کتابخانه


عمومی

نظرات بسته شده است.