از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88046

68 بازدید

به گزارش خطرنگار، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در مراسم روز درختکاری که در مجموعه یک هزار هکتاری باغستان کرج برگزار شد، افزود: مناسبت های مختلفی در تقویم نظام جمهوری اسلامی آمده، اما این مناسبت که در روزهای پایانی زمستان است یک فصل خاصی را برای ما ایجاد می کند. وی از مسئولان مرتبط با حوزه […]

به گزارش خطرنگار، عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در مراسم روز درختکاری که در مجموعه یک هزار هکتاری باغستان کرج برگزار شد، افزود: مناسبت های مختلفی در تقویم نظام جمهوری اسلامی آمده، اما این مناسبت که در روزهای پایانی زمستان است یک فصل خاصی را برای ما ایجاد می کند.
وی از مسئولان مرتبط با حوزه طبیعت همچون محیط زیست، منابع طبیعی و شهرداری ها خواست تا در حوزه آموزش منفعت درختان، فضای سبز و محیط طبیعی به خصوص در مقاطع مختلف تحصیلی تلاش بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در حوزه درختکاری و توسعه فضای سبز استانی، اظهار داشت: برای درخت، درختکاری و فضای سبز احترام زیادی در استان وجود دارد.
شهبازی با بیان اینکه درختان حق زیادی بر گردن انسان ها دارند، گفت: امروز باید به سرو قامتان طبیعت عرض سلام کنیم.
وی افزود: درختان مثل انسان ها حیات دارند و حیات انسان ها هم وابسته به درختان است زیرا برای انسان ها شادی، نشاط و سلامتی به ارمغان می آورد.
نماینده مردم شهرستان های کرج، اشتهارد ، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به واگذاری عرصه یک هزار هکتاری شمال باغستان برای ایجاد فضای سبز شهری، گفت: حدود هشت سال پیش برای واگذاری این عرصه اقدامات لازم انجام شد که شهرداری به خوبی برای ایجاد این عرصه پیگیری کرد.
عزیز اکبریان افزود: این عرصه و منطقه باید به یک منطقه گردشگری و فضای سبز برای جذب گردشگران در آینده استان تبدیل شده و برای آن سرمایه گذاری شود.
وی گفت: همه باید برای توسعه فضای سبز این منطقه کمک کرده و سرمایه گذار را برای ایجاد اماکنی در کنار بزرگراه شمالی همچون مراکز تفریحی و گردشگری جذب کنیم که متاسفانه این اقدام در کرج بسیار کم است.
اکبریان افزود: برای ایجاد این اماکن محیط زیست نیز لازم است تا همکاری لازم را داشته باشد.
در این آیین که با حضور جمع کثیری از مردم و دانش آموزان برگزار شد، تعداد زیادی نهال غرس شد.
۶۱۵۶/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*


اقتصاد


درختکاری


استاندار


البرز

نظرات بسته شده است.