از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88019

44 بازدید

به گزارش خطرنگار، بیژن کردستانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این مدت ۳۳۶ مورد قرارداد با متقاضیان و سرمایه‌گذاران منعقد شده که در قالب این قراردادها ۱۲۲ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی به متقاضیان واگذار شده است.وی ادامه داد: این در حالی است که در ۱٫۵ سال قبل از آن فقط […]

به گزارش خطرنگار، بیژن کردستانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این مدت ۳۳۶ مورد قرارداد با متقاضیان و سرمایه‌گذاران منعقد شده که در قالب این قراردادها ۱۲۲ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی به متقاضیان واگذار شده است.
وی ادامه داد: این در حالی است که در ۱٫۵ سال قبل از آن فقط ۶۸ قرارداد واگذاری با ۳۲ هکتار وسعت داشتیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از رشد ۳۹۴ درصدی قراردادها و رشد ۲۸۰ درصدی مساحت اراضی واگذار شده در این مدت خبر داد.
کردستانی دلیل رشد واگذاری اراضی در ۱٫۵ سال اخیر را بهبود فضای کسب و کار و فراهم شدن شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران در استان اعلام کرد.
وی با بیان اینکه شرایط خوبی در شهرکهای صنعتی استان برای سرمایه‌گذاری فراهم است، عنوان کرد: اقدام های خوبی برای فراهم شدن زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان انجام دادیم.
وی در باره وضعیت فعلی واگذاری اراضی شهرکهای صنعتی استان نیز افزود :هم اکنون یک هزار و ۳۸۹ قرارداد واگذاری در ۲۱ ناحیه و شهرک صنعتی استان داریم.
وی میزان کل اراضی واگذار شده به سرمایه‌گذاران را نیز ۵۷۴ هکتار اعلام کرد.
۷۴۶۰/۸۰۶۶

انتهای پیام /*


اقتصاد


شهرک صنعتی


کرمانشاه

نظرات بسته شده است.