از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87742

80 بازدید

به گزارش خطرنگار، در این میزگرد محمد اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان و علی آقا یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان حضور داشتند.صاحبنظران در این نشست گفتند که تخصیص اعتبارهای ملی برای رفع مشکلات زیرساختی در بخش راه استان […]

به گزارش خطرنگار، در این میزگرد محمد اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان و علی آقا یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان حضور داشتند.
صاحبنظران در این نشست گفتند که تخصیص اعتبارهای ملی برای رفع مشکلات زیرساختی در بخش راه استان مدنظر مسئولان قرار گیرد.
کارشناسان در این میزگرد تاکید کردند که سمنان از نظر تعداد واژگونی خودرو بعد از استان یزد در رتبه دوم کشور قرار دارد و بیش از ۶۰ درصد سوانح رانندگی در استان از نوع واژگونی است.
مسیر طولانی، نبود جاذبه های طبیعی و یکنواخت و کویری بودن جاده های استان از دلایل اساسی خستگی، خواب آلودگی و واژگونی خودرو در محورهای ارتباطی استان سمنان از سوی کارشناسان مطرح می شود.
به گزارش خطرنگار، استان سمنان با مساحتی بیش از ۹۷ هزار کیلومتر مربع، حدود هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که ۶۲۰ کیلومتر از بزرگراه ۹۰۰ کیلومتری تهران- مشهد در این استان واقع شده است.
سالانه بیش از ۲۲ میلیون نفر از جاده های استان سمنان عبور می کنند که نشان از پرترافیک بودن محورهای این خطه دارد.
مشروح این میزگرد روز یکشنبه ۲۶ اسفند جاری در جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان منتشر می شود.
۷۳۳۹/۷۴۰۸

انتهای پیام /*


اقتصاد


نوروز۹۸


ایمنی


جاده

نظرات بسته شده است.