از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87722

42 بازدید

صفدر منشی، سه شنبه به خطرنگار، اظهار داشت: مطالعه کتاب و کتابخوانی یک راه کم هزینه و موثر در افزایش آگاهی مردم است که تاثیر بسزایی در بالا رفتن کیفیت زندگی و امنیت روانی مردم خواهد داشت.وی بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته کارهای موثری در حوزه کتاب و کتابخوانی انجام شده و شهرستان […]

صفدر منشی، سه شنبه به خطرنگار، اظهار داشت: مطالعه کتاب و کتابخوانی یک راه کم هزینه و موثر در افزایش آگاهی مردم است که تاثیر بسزایی در بالا رفتن کیفیت زندگی و امنیت روانی مردم خواهد داشت.
وی بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته کارهای موثری در حوزه کتاب و کتابخوانی انجام شده و شهرستان فسا در بین کتابخانه های عمومی فارس و مولفه های کتابخوانی صاحب جایگاه است.
همچنین محمد حسین فیروزی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا گفت: پس از هفته کتاب (آبان ماه ۹۷) اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا همسو با سیاست های نهاد کتابخانه های عمومی کشور با ارائه طرح و برنامه های متنوع، رشد شاخص های امانت و عضویت در کتابخانه های عمومی را کسب کرده است.
وی اضافه کرد: نصب سبد کتاب آرایشگاه در ۳۰ آرایشگاه شهر فسا ،همکاری در اجرای دومین جشنواره نقاشی دیواری شهرداری فسا در بوستان کتاب با محوریت کتاب و کتابخوانی و ده ها فعالیت فرهنگی دیگر و همچنین پیگیری راه اندازی کتابخانه در بوستان کتاب شهر فسا، شهر قره بلاغ و روستای فدشکویه در دستور کار این اداره بوده است.
به گفته وی تعمیرات اساسی کتابخانه عمومی شهید جاویدی فسا، توسعه کتابخانه زندان فسا در بند قرآن، پیگیری پروژه های جدید در بوستان کتاب و شهر قره بلاغ، سامان دهی سالن های مطالعه خصوصی و تجهیز منابع کتابخانه زندان توسط خیرین از جمله اقدامات در حال پیگیری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فساست.
شهرستان فسا در ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
۹۶۵۳ /۱۸۷۶

انتهای پیام /*


فرهنگی


کتاب


کتابخوانی


فرهنگ مطالعه

نظرات بسته شده است.