از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87648

75 بازدید

به گزارش خطرنگار، مولف این گاه شمار شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین گاه شمار اختصاصی هرمزگان حاوی مهمترین رویدادهای تاریخ هرمزگان است و زادروز و آسمانی شدن مفاخر و مشاهیر هرمزگان و مناسبت های ملی و بین المللی از مطالب این گاه شمار است.یوسف ملایی بیان داشت:تقویم ایرانیان ،تقویم زراعی، دریایی، زیست […]

به گزارش خطرنگار، مولف این گاه شمار شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین گاه شمار اختصاصی هرمزگان حاوی مهمترین رویدادهای تاریخ هرمزگان است و زادروز و آسمانی شدن مفاخر و مشاهیر هرمزگان و مناسبت های ملی و بین المللی از مطالب این گاه شمار است.
یوسف ملایی بیان داشت:تقویم ایرانیان ،تقویم زراعی، دریایی، زیست محیطی، اقلیمی و تاریخی استان هرمزگان از دیگر بخش های نخستین گاه شمار اختصاصی استان هرمزگان است
وی افزود: چاپ اول این گاه شمار در سال ۱۳۹۷ و چاپ دوم آن در سال ۱۳۹۸ توسط انتشارات رسول منتشر و هم اکنون به صورت رسمی رونمایی شد.
شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با حضور ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور از هشتم تا ۱۳ اسفند ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بندرعباس برگزار شد.
این ناشران در۳۲۴ غرفه، ۷۸ هزار و ۹۷۶ عنوان کتاب خود را عرضه کردند و ۷ میلیارد ریال بن به این نمایشگاه اختصاص یافت و به خریداران ۳۰ درصد تخفیف داده شد.
۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


گاه شمار


نمایشگاه کتاب


هرمزگان

نظرات بسته شده است.